7mka Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 SEA-DOO GTI 90 SE IBR MY2017 Mango Orange-White - model na rok 2017 ! PODSTAWOWE INFORMACJE : http://allegro.pl/new-2017-sea-doo-gti-90-se-ibr-vat-23-centrum-brp-i6528724059.html Segment : Recreation Model : GTI 90 Specyfikacja : SE Opcja : IBR Kolor : Mango Orange-White Kod modelu : 24HD Homologacja : Tak / CE Ilość miejsc : 3-osobowy Rok modelowy : 2017 Przebieg w motogodzinach : 0 mth - Fabrycznie nowy Znalałem takie ogłoszenie to jakaś nowość? z silnikiem 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Wychodzi na to,że do gamy napędowej GTi dołączył piec ze smarka HO 900ACE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Ale chyba nie w tej cenie :) choć jest 3 osobowy i nie plastikowy :) ,fajny złoty kolor Mango Orange-White Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Nie plastikowy,3 osobowy...i z tym piecem wolny jak siemasz ;) Niestety coś za coś..Pływałem skuterem funyo (130) i jakos nie bardzo wyobrazam sobie ten model ze słabszym piecem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 W tym roku Sea Doo zaszalało z modelami GTI - najtańszy GTS oraz GTI są dostępne tylko z dnem z Polytecu (jak Spark) i silnikiem ACE90 też ze Sparka. Model GTI SE ma tradycyjny kadłub i trzy moce do wyboru - 90KM (ACE90), 130 i 155KM(stary Rotax 1,5). Model GTI LTD tylko silnik 155KM. Co ciekawe, wg testów GTS (a więc najlżejszy, bo i plastikowy i bez IBR) robi vmax z 90-konnym silnikiem nieco ponad 70km/h, więc ile może zrobić GTI SE z tym samym silnikiem? Nie dość, że ma parę dodatków, to jeszcze laminatowy, cięższy o kilkadziesiąt kilo, kadłub... Nie jestem strasznym entuzjastą ciągłego wzrostu mocy, jak to było do tej pory, ale też jej ograniczenia nie są dobre. Ewidentnie w moich oczach w takiej sytuacji zyskuje Yamaha EX - jeszcze lżejsza od GTS-a, a ma silnik 100KM. I do tego jest tańsza ( w Stanach o ponad 1000$). Jedynym wytłumaczeniem takiej nagłej obniżki mocy (i osiągów) w wykonaniu BRP może być chęć zmniejszenia dystansu w osiągach między tradycyjnym skuterem, a jego elektryczną wersją. A nad taką ponoć twardo pracują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 To by dopiero mialo przyspieszenie!! 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Idealny dla wypożyczalni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Muszę tu sprostować - wcześniejszego posta pisałem, gdy jeszcze nie podano pełnej specyfikacji. Plastikowe dno w modelu GTI jest łączone tylko z silnikiem ACE90 i na odwrót. Krótko mówiąc: teraz w ofercie są modele zarówno z plastikowym dnem i silnikiem 90-konnym, jak i tradycyjne, laminatowe z silnikami o mocy 130 lub 155 koni. Według testów wersja 90-konna, z racji niższej masy, przyspiesza podobnie do wersji 130-konnej, natomiast ustępuje jej nieco prędkością max - uzyskuje 80km/h, czyli ok.10km mniej. Co do skuterów elektrycznych - pierwsze prace Sea Doo rozpoczęło we współpracy ze Stevem Jobsem, który szukał takiego sprzętu do swojego mega jachtu. Prototyp pływał na kadłubie GTI (nazywał się GTElectric - do wygooglowania), ale nie był zbyt szybki. Prace stanęły po śmierci Jobsa. Teraz Sea Doo pracuje nad podobnymi rozwiązaniami na bazie modelu Spark. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Mam pytanie do fachowców - czy wiadomo już, czy GTI 90 można mapować na 110 tak jak Sparka? Czy to identyczne silniki? Jakieś info z zagranicy w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Krzak jak zwykle niezawodny...i jak zwykle wylewny ;) Dzięki za odpowiedź, rozumiem, że cena też zbliżona? Jakiego przyrostu vmax można by się spodziewać? O ile szybszy jest mapowany Spark? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Zalezy jaka mapa i ile wazy rider. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Przy podkręceniu na 110KM i wadze 85kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Krzak jak zwykle niezawodny...i jak zwykle wylewny ;) przynajmniej konkretny ;) a nie nabijacz postów jak pewien budowniczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Plus 10 moze 12 do fabryki. Przydalo by sie przy dolocie podlubac i srubke cyknac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Według hamerykańskich testów, 90-tka (z racji mniejszej masy) ma przyspieszenie na poziomie 130-tki, zaś v-max niższą o ok. 10km/h. Czyli rozumiem, że robiąc na 110KM, osiągi 90-tki mogą być nawet nieco lepsze od standardowej 130-tki? Pytam, bo zastanawiam się nad kupnem 90-tki, a osiągi 130-tki mnie satysfakcjonują... Czy podniesienie mocy znacząco wpływa na trwałość? Przy raczej turystycznym pływaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Nie. Nic sie nie dzieje. Wszystko w ramach zdrowego rozsadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Ok. dzięki, czyli wynika z tego, że przy moich potrzebach końcowy efekt spełniłby oczekiwania. :) A jeszcze pytanie o ogólną trwałość tych silników - zdaje się, że nie są problematyczne - jakiego rzędu przebiegi są realne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.