Michalcc Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Witam Na forum padło kilka pytań o RFI (szczególnie dużo zadanych przez kolegę SiDu), lecz zostały bez konkretnych odpowiedzi... Jeśli ktoś potrafi odpowiedzieć na pytania o 878 RFI to bardzo proszę o pomoc...:) 1. Czy wystrzegać się jak ognia, tzn. jak Di? :) Jak awaryjność? (skoro brak tematów to może nie psuje się?) 2. Zalety i wady? 3. Czy wymaga jakiś nadzwyczajnych czynności podczas eksploatacji? Z góry dzięki za pomoc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalcc Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Odpowiedzi nie było, więc ja sam sobie odpowiem i zostawie coś dla potomnych... :) Rozwiązanie jak na razie wydaje się być rewelacyjne! 1. Brak kranika 2. Brak ssania 3. Odpala z dotyku ciepły i zimny 4. Wkręca się jak czterosuw 5. Nerwowy na dotykanie manetki jak czterosuw 6. Kultura pracy bez porównania w stosunku do gaźnika, ale nadal bardzo daleko do czterosuwa 7. Cały dół smarowany mieszanką olejowo powietrzną, wał, ani korby nie widzą benzyny, co powinno przedłużyć ich żywot Teraz sprawdzimy jak awaryjnośc, ale podobno problemów nie ma.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No to Michalcc dałeś chłopie do pieca z tym punktem 7,gratulacje. Widzę że kolega nie ma jedynie powierzchowne pojęcie na temat działania tego RFI. Pomyliłeś kolego chyba z silnikiem Kawasami który rzeczywiście miał bezpośredni wtrysk paliwa do komory spalania? W RFI wtrysk paliwa następuje w przez otwór w tłoku centralnie na trzonek korbowodu ( pod denko tłoka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalcc Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Nie rozbierałem tego silnika i po zewnętrznej ocenie tak to wygląda... Nie przewidziałem jednak, że w tłoku może być otwór.... Sam przyznasz, że dawkowanie oleju idzie do powietrza, a wtryski są z drugiej strony i wyglądają jakby dawkowały paliwo bezpośrednio w okno ssące.... Pewnie masz racje! Cieszę się, że jednak znalazł się ktoś co o RFI coś wie! :) Wytłumacz mi proszę.... Jeśli wtrysk idzie przez otwór w tłoku w dół silnika to po co dwa wtryski???? Nie lepiej zastosować jeden, który daje cały czas bezpośrednio w dół silnika i nie robić żadnych otworów w tłoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalcc Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Opływałem już swoim RFI 25 godzin i nawet raz nie podniosłem kanapy..... Na razie jest rewelacja! 1. Odpala "od strzała" 2. Pali 12l. przy turystyce i 16 litrów w trybie turystyka/pełna manetka 3. GTX z RFI zapiepsza 85-89km/h w/g pomiarów GPS (licznik pokazuje prawie 100km/h :) :) :) ) 4. I najważniejsze jeszcze raz - brak gaźników.... czy zimny, czy ciepły, zalać się nie da.... Skuter pojutrze jedzie na dwa tygodnie na mazury, gdzie opływa pewnie kolejne 25 godzin... Jak to wytrzyma to będę miał głęboki ukłon w kierunku konstruktorów RFI w 787. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Wszystko tu możesz napisać tylko nie pisz,że Sparki nie mają szans z tym skuterem,bo Cię tu zjedzą ;D ;D ;D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 hahah,a czemu ? :D mój spark nawet chyba tyle nie osiąga ;) ale przyspieszenie chetnie bym sprawdził C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Dzisiaj na zawodach. 2 stroke open class vs spark turbo. Wynik. Spark szybszy. Mimo to ze nie skreca to top speed nalezy do soarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.