mrozek100 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Czy można holowacoś skuter Sea doo spark za jachtem łodzią na linie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 do tego o czym myślę się żaden skuter nie nadaje...widziałem na jachtach sparki ale na poprzecznej platformie na rufie to ludzie umieścili. do tych celów pozostaje Ci ponton lub mały rib Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milo222 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 z tego co pamiętam to na zagranicznym forum wątek dość długo opisywany i potrzeba była instalacji jakiegoś zaworu który ma przeciwdziałać wlaniu się wody do cylindrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 z tego co pamiętam to na zagranicznym forum wątek dość długo opisywany i potrzeba była instalacji jakiegoś zaworu który ma przeciwdziałać wlaniu się wody do cylindrów o tym nawet pisze w każdej instrukcji obslugi..tylko problem jak otwierać ten zaworek z racji zabudowy sparka..po drugie nie wyobrażam sobie jego holowania prędkościach przelotowych jachtu...chyba, że pokażemy, że Polak potrafi :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozek100 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 A jeżeli zatkany dopływ wody z tyłu to teoretycznie nie powinien nabierać wody na cylindry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Koszokratę by trzeba było zasłonić a nie wylot z turbiny. Przy zasłonięciu wylotu zalejesz katarynę na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albert.knz Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Wrzucam fragment instrukcji w temacie holowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Koszokrata łapie wodę a zwężka w turbinie ją spręża. W ściance turbiny jest wlot wody do chłodzenia. Lekkie nadciśnienie i woda wędruje do silnika. Wystarczy zasłonić koszokratę i silnik będzie pozbawiony ,,chłodzenia". Pokrowiec na dnie skutera skutecznie zastępuje zacisk na wężu podającym wodę do silnika. Silnik nie zasysa wody jak to jest w przypadku innych napędów tylko woda jest wtłaczana do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jest dokłądnie tak jak pisze Marek (jak zawsze zresztą :P ) teoretycznie moznaby też odpiąć i zaślepić ten wąż idący od pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 a jak sobie praktycznie wyobrażacie montaż/demontaż tej "koszokraty...pokrowca dna skutera" ?..gość wyskakuje z jachtu i nurkuje pod skuterem... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jaki montaż/demontaż??? Wjeżdżasz na pokrowiec zamocowany z dzioba i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.