bartekn1992 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Cześć . Posiadam od paru dni skutera GS z 97 roku . Plywal dobrze aż do czasu . Jak ciepły to przylewalo go przy odpalaniu . I po wcisnieciu gazu miał ciężko się zebrać. Po paru sekundach wchodził na obroty . Wczoraj ruszyłem od brzegu , gaz przymuła, wkręcił się . Upłynolem może z 100 metrów I zgasł, zero prądu. Patrzyłem I jest spalony bezpiecznik 2 od dołu. Co wymienię to go pali . Rozłączyłem wszystkie kostki, podczas podłączania kostki z tylu do tej dużej puszki pali bezpiecznik . Otworzyłem Ja , rozkrecilem kable . Dokładnie pali bezpiecznik jak podłączam te jakby małe wzbydzenie pod +przy przekaźniku. Przekaźnik jest dobry bo sprawdzałem. Jeżeli odłączę kostke tą która wchodzi pod dekiel do "alternatora" to nie pali wtedy bezpiecznika. Jeżeli tylko ją zetknę to odraz po bezpieczniku. Dodam że klemy luźno siedziały na aku. Co może być za przyczyną? Już nie mam siły . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Chyba trzeba zajrzeć pod ten dekiel ;) tam blaszki z bendix'a mogły narobić bałaganu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekn1992 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 To trzeba zdjąć koło zamachowe? Bo dekiel zdjęty Ale koło jest I nic nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrancTech Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Regulator napiecia i ładowanie może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Potwierdzam co wyżej. Czy jest jakiś napis obok gniazda bezpiecznika? Najpierw odłącz regulator napięcia (tam chyba są dwie kostki, najpierw odłącz jedną, później drugą i na koniec odłącz dwie) i daj znać jakie są efekty. Później będzie trzeba zbadać stator pod kołem magnesowym, najpierw bez wyjmowania. Na koniec pozostanie diagnoza modułu sterującego. Pochwalę się, że naprawiłem kilka modułów od sea doo które miały problem z przepalającym się bezpiecznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekn1992 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Pisze tylko 5a .Regulator to to przy kompie ? Jak tak to jedna kostka . Jak zbadać stator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekn1992 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Stator jest dobry . Wina na 98% komp. Jak dostanie masę t9 pali bezpiecznik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Jeśli chcesz to możesz wysłać do mnie ten moduł, jak mówiłem jest szansa, że się zrobi. Jeśli nie poradzę to na pewno gorzej nie zepsuję :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekn1992 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Napisałem Priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.