stempel Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Co może być przyczyną, że jeden z silników 4-tec pracuje o około 100-200 obrotów niżej od drugiego. Lampka SYNC się zapala a mimo to silniki nie pracują równo. Od wolnych obrotów, aż do 8000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Jakie silniki?? Sprawdz napedy, sprawdz stan obydwu silnikow. Ostatnio tez naprawialem taki problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 najpierw musisz zresetować przepustnice ( w obydwu silnikach ) jak to nie pomoże , trzeba wyregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Silniki Rotax 4-tec 215 KM. Czyli jedyna opcja to wizyta w serwisie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Najpierw mechanicznie musi wszystko być wyregulowane(położenie przepustnic, manetka/i). Potem stan wear ring'ów ( czy czasem któraś ze śrub nie ma za lekko). I dalej obrotomierze ( jak są dwa) czy wskazują prawidłowo. A dopiero teraz synchronizacja elektroniczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Wearingi i śruby są jak nowe. Obrotomierze są wskazówkowe i elektroniczne. Łódz jest z 2011 r. Zegary ma takie jak w skuterze. Najbardziej drażni mnie to, że na neutralu łódz się kręci powoli wkółko. Podjade do serwisu, niech coś wymyślą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 A na cięgnach gazu albo zderzakach przepustnic nie można podregulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Zdaje mi sie, że tam jest wszystko elektroniczne. Teraz wywaliła błąd U1301. A dokładnie po wizycie w serwisie i zmianie jednostek na metryczne. Do tej pory błędu nie było >:( Może ktoś wie o co chodzi z tym błędem ? Od tamtej pory łódz nie pływała, aięc nie wiem jak się zachowuje i czy z tym błędem można pływać. Podjechałem do domu wsadziłem kluczyk do stacyjki i na dzień dobry error. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Błąd U1301 -U1301: Class 2 communication circuit low voltage U1700 błąd w komunikacji sieciowej z Body Computer System wyróżnia dwa typy usterek. Usterki poważne Typu A powodują zapalenie się kontrolki Check Engine po jednokrotnym wystąpieniu usterki podczas jednego cyklu jazdy. Usterki drugiego typu, mniej poważne zapalają kontrolkę Check Engine po dwukrotnym wystąpieniu usterki podczas jednego cyklu jazdy. W przypadku niewystąpienia usterki ponownie system moze sam usunąć z pamieci zapamiętany kod błędu. P - dotyczy układu napędowego U - dotyczy komunikacji Sprawdź napięcie i złącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Bardzo dziękuje za pomoc i objaśnienia. Jest to mój pierwszy kontakt z tym silniukiem i łodzią z napędem strugowodnym. Jak narazie nie umiem tym pływać :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.