hz10 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 witam szanowne grono otóż mój spx czy xp jak kto woli ma dziwną przypadłość a mianowicie ma za bogatą mieszanke na pierwszym cylindrze. po kolei gaźniki wyczyszczone i ustawione wg serwisówki , założone nowe świece. pływam, pierwsze 10 min , wykręcam świece obie w kolorze brązowym, jest moc dokręca sie do ~ 7000 tyś pływam do około pół godziny i zaczyna brakować mocy,obroty max to 6200. wykręcam świece i pierwsza świeca jest zalana na pograniczu czarnego i prawie mokra. i tak w kółko do... (pierwszy cylinder to ten od magneta) silnik po remoncie nowy wał i tłoki. i jeszcze jeden problem który mnie notorycznie prześladuje a doprowadza mnie do kurwicy serca to notorycznie rozkręcający sie wydech przy wejściu na kolanko zarówno w spx jak i w hx mam to samo. próbowałem już wszystkiego od zaszpilkowania po kleje zalecane w serwisówkach. nic to ostatnio urwało mi w hx dwie szpilki m10 12.9 ... bardzo chętnie wysłucham porad na wyżej wymienione problemy bo zamiast pływać to kręce śrubki :-[ pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Zapewne jest jakiś problem z gaźnikiem tego cylindra...wszak to tylko gaźnik.Można by ustawić go bardziej ubogo i popróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Masz chyba źle założony wałek wyrównoważający (balance shaft). Jeśli to ten wałek to dobrze że Ci się jeszcze cały silnik nie rozkręcił. ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Zapewne jest jakiś problem z gaźnikiem tego cylindra...wszak to tylko gaźnik.Można by ustawić go bardziej ubogo i popróbować. problem w tym że po tym jak go zacznie zalewać nie reaguje na kręcenie śrubką, mnie zastanawia dlaczego przez powiedzmy 20 min jest dobrze. ilości paliwa idą takie że powiedzmy w 20 min spalam 15l a w ostatnie 10min też 15l... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.