Skocz do zawartości

Tuning rxpx 260


SeaDoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Im większa moc i obroty, tym mniejsza trwałość. Tuningujesz  to już musisz bardzo uważać  na sposób eksploatacji. Jak czytam to w zasadzie większość młodych Jet ski z  supercharger jest wysadzonych przez remap. Gdzieś czytałem że bez wzmacniania silnika , to limit około 8500, potem już trzeba zawory/sprężyny , wtryski , śruby na kole ,  intercooler .. inne wymieniać. 

Myślę , że dolot , remap na 8300, to uzyskasz może z 5-7km/h. Trwałość końcowa może spadnie o 30%...

 

Czy warto ? Jeśli chcesz uzyskać cel większej predkosci to tak ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...