Skocz do zawartości

Zalany silnik Sea doo rxp 215


gravvis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przychodzę do was z pytaniem. Mianowicie, niedawno kupiłem swój pierwszy skuter wodny Sea Doo rxp 215 2004r.

Wiadomo, po zakupie postanowiłem wymienić olej, filtr oleju, świece. Jednakże, sprawy się nieco skomplikowały.

Podczas wymiany oleju, osoba wymieniająca najpierw odkręciła wodę, zamiast odpalić skuter co przyczyniło się do zalania silnika wodą poprzez układ wydechowy (Proszę bez zbędnych komentarzy, ja wiem w jakiej kolejności się to robi, człowiek uczy się na błędach)

Wyrzuciło wodę jak odkręciliśmy świece przy kręceniu, przedmuchaliśmy powietrzem, skuter odpalił na wężu, wymieniliśmy olej, wszystko wydawałoby się, że jest okej.

Postanowiłem dziś trochę przepalić ten skuter, jadąc nad jezioro, głównie, żeby ta woda trochę odparowała- skuter nie odpalił, woda chyba była nadal w środku. Gdy znów wróciliśmy do domu, ponownie odkręciliśmy świece i znów poleciało trochę wody i skuter normalnie odpalił i  pochodził na wężu.

Pytanie brzmi, czy obejdzie się tu bez mechanika?

Na co zwrócić uwagę, jakieś protipy?

Niby teraz wszystko jest okej, para leciała po odpaleniu, gdy przestanie padać planuje go zwodować i przepalić.

Czy to dobry pomysł?

Szukałem już odpowiedzi na te pytania, ale nic nie mogłem znaleźć.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...