Skocz do zawartości

BEST BOATS SERVICE- Mercury/ Mercruiser, CUMMINS DIESEL, VOLVO-PENTA, VETUS


bestboats.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszamy do naszego serwisu.

 

Nasz zespół stanowią najbardziej doświadczeni specjaliści w zachodniopomorskim- dział szkutniczy- doświadczenie od 15 lat, dział mechaniczny- doświadczenie od 20 lat!!! Posiadamy m.in. autoryzację Brunswick Marine na obsługę i montaż systemu AXIUS (w Polsce są tylko 4 osoby z taką autoryzacją!!!), jako jedyna firma w zachodniopomorskim posiadamy komputery diagnostyczne dwóch potentatów- Mercury i VOLVO. Każdą łódź serwisujemy, jakby była ona nasza własna, a mobilny serwis umozliwia obsługę łodzi w każdym zakątku Europy (często jeździmy do Chorwacji i Hiszpanii) Zapraszamy

BEST_BOATS_SERWIS.thumb.jpg.a050b4906df1d3f5d51a75bf9009ab99.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

z ciekawostek: mamy teraz w warsztacie silnik VOLVO- PENTA "prawie nówka" tylko 48 mtg, ale Klient żałował parę groszy na wykonanie obsługi zimowej (bo syn wie co zrobić) i teraz musi zapłacić kilka tysięcy euro!!! bo jego obecny silnik może z powodzeniem robić za durszlak, lub sitko.

 

Jak widać na załączonym obrazku- nie pierwszy to raz tego silnika, ale poprzednie zimy były łaskawsze...

 

na pierwszym zdjęciu nowiutki long block Volvo Penta

 

na drugim widok na "łatany" kolektor wydechu

IMG_0524.jpg.53c110b70a46b68663f56fba476f5e7d.jpg

IMG_0534.jpg.476064a127dee38c9e774e1690f6bed5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na kolektorach to jeszcze nic...

 

dzisiaj z silnika wypompowaliśmy 30 litrów czystej wody (z miski olejowej- żeby była jasność!!!), a potem jeszcze 7 emulsji...

 

ale jak zdjęliśmy kolektor ssący to oniemiałem- blok silnika też był KLEJONY- opadły mi ręce i nawet nie byłem w stanie zrobić zdjęć- może rano mi się uda, bo to jest po prostu masakra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 14 maja nasz mobilny serwis szkutniczo- mechaniczny będzie przebywał w CHORWACJI. Zainteresowanych wykonaniem obsługi silnika, pracami szkutniczymi i ogólnie przygotowaniem łodzi do sezonu prosimy o kontakt do dnia 10 maja- tel kom. 508 211 718
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Witam zacznę od przykrych słów odnośnie tego tak zwanego "serwisu" i traktowania klientów. Mam silnik Mercury 60HP 4stroke z 2005r mój nowy nabytek w którym słyszę podczas pływania świszczenie pierwsza myśl pasek. Po obejrzeniu dokładnie jest tam tylko pasek rozrządu. Druga myśl rolka ale wole żeby ktoś przyjechał , zobaczył i naprawił zadzwoniłem do tych panów niestety terminy oczekiwania były spore. Cóż poczekam 1,5tyg na dojazd serwisu  gdybym nie zadzwonił ciut wcześniej to pewnie bym zakwitł na przystani okazało się ze zapomnieli mnie wpisać do kajetu. Przesunęli termin  na następne 4 dni okazało się że niestety wypadło im coś i przesunęli znowu termin na dziś. Pewien że już przecież 3 raz mnie nie wyrolują pojechałem na przystań ale coś mnie tknęło i zadzwoniłem to tego tzw.serwisu oczywiście przyjedziemy, czekam 30min a tu przychodzi SMS o treści"Witam przepraszamy ale nie dojadę" zagotowało się we mnie próbowałem dzwonić ale nie nie odbierali moich telefonów. Zdenerwowany przecież mają  3km do mnie. Pojechałem tam osobiście, oczywiście znalazłem wielce zapracowanego pana  siedzącego jak basza na fotelu i powiadomił mnie ze nie przyjedzie. To jest porostu kpina nie serwis jak potrafią robić z ludzi balona mimo iż wiedzieli ze jestem z forum, powiem szczerze gdzie mam te wasze rabaty jak słowa nie potraficie dotrzymać. Totalna ignorancja i olewanie klienta . Stanowczo odradzam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zacznę od przykrych słów odnośnie tego tak zwanego "serwisu" i traktowania klientów. Mam silnik Mercury 60HP 4stroke z 2005r mój nowy nabytek w którym słyszę podczas pływania świszczenie pierwsza myśl pasek. Po obejrzeniu dokładnie jest tam tylko pasek rozrządu. Druga myśl rolka ale wole żeby ktoś przyjechał , zobaczył i naprawił zadzwoniłem do tych panów niestety terminy oczekiwania były spore. Cóż poczekam 1,5tyg na dojazd serwisu  gdybym nie zadzwonił ciut wcześniej to pewnie bym zakwitł na przystani okazało się ze zapomnieli mnie wpisać do kajetu. Przesunęli termin  na następne 4 dni okazało się że niestety wypadło im coś i przesunęli znowu termin na dziś. Pewien że już przecież 3 raz mnie nie wyrolują pojechałem na przystań ale coś mnie tknęło i zadzwoniłem to tego tzw.serwisu oczywiście przyjedziemy, czekam 30min a tu przychodzi SMS o treści"Witam przepraszamy ale nie dojadę" zagotowało się we mnie próbowałem dzwonić ale nie nie odbierali moich telefonów. Zdenerwowany przecież mają  3km do mnie. Pojechałem tam osobiście, oczywiście znalazłem wielce zapracowanego pana  siedzącego jak basza na fotelu i powiadomił mnie ze nie przyjedzie. To jest porostu kpina nie serwis jak potrafią robić z ludzi balona mimo iż wiedzieli ze jestem z forum, powiem szczerze gdzie mam te wasze rabaty jak słowa nie potraficie dotrzymać. Totalna ignorancja i olewanie klienta . Stanowczo odradzam

 

Niestety, ale muszę potwierdzić wersję Pana Marcina, z tym że jest kilka nieścisłości.

Po pierwsze, pierwszy telefon otrzymałem w trakcie weekendu i faktycznie nie wpisałem klienta do kalendarza, ponieważ go nie miałem- poprosiłem klienta, żeby zadzwonił po weekendzie i się przypomniał- niestety Pan Marcin zadzwonił dopiero w dzień, w którym mieliśmy pierwotnie przyjechać, jednak z uwagi na brak telefonu przypominającego zaplanowaliśmy na ten dzień inne prace.

W dniu dzisiejszym niestety nasz serwis ugrzązł przed promem w Świnoujściu, a ponieważ miałem spotkanie z innym Klientem wysłałem Panu Marcinowi SMS o w.w treści i faktycznie nie odebrałem jednego połączenia od Pana Marcina, gdyż nie chciałem przerywać rozmowy z klientem, którego miałem w biurze. Gdy Pan Marcin przyjechał do biura byłem w dalszym ciągu w trakcie spotkania. Niestety, bardzo rzadko, ale zdarza się, że z przyczyn od nas niezależnych nie możemy dojechać w terminie, ale ZAWSZE w takim przypadku informujemy o tym klienta- tak było też i dziś. Jest mi przykro z zaistniałej sytuacji- splot kilku zdarzeń ( prom, moje spotkanie i nie odebranie telefonu) doprowadził klienta do irytacji, którą w pełni rozumiem, ale zapewniam, że nie było to spowodowane ignorancją klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny mój błąd ze wytrzymałem 5 telefonów i 14 dni czekając na was mogłem już dać wcześniej spokój ale byłem naiwny ufając komuś kto udziela sie na tym forum. Splot wydarzeń ha ha dobre sobie, jadąc do Świnoujścia trzeba sie liczyć z promem A po drugie mnie to nie obchodzi bo jestem klientem który umawia sie na konkretną datę oraz godzinę 3razy Nie polecam szukajcie innego serwisu chyba ze chcecie mieć podobną sytuacje. Pierwszy tel był w poniedziałek a nie w weekend o 8,30 a następnie miałem sie przypomnieć w ten sam dzien wizyty co byliśmy umówieni na czwartek i tez z samego rana dzwoniłem To tak celem sprostowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jest mi miło poinformować, że mimo pewnej dozy niepewności :) zmieniliśmy lokalizację naszego głównego punktu serwisowego w Szczecinie.

 

Od przyszłego tygodnia zapraszamy do naszego nowego punktu w Szczecinie w Marinie LOK- ul. Przestrzenna 13

 

Posiadamy tam ponad 400 m2 powierzchni serwisowo remontowej i już dziś zapraszamy na zimowe remonty jachtów i łodzi.

 

Wykonamy naprawy szkutnicze- antyfoulingi, naprawy i malowania kadłubów, pokłady z drewna teakowego itp.

 

A to wszystko w czasie zimowania Waszej łodzi w naszej hali!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie

 

W środę usiłowałem zlecić firmie Best Boats serwis silnika w moim jachcie zacumowanym w marinie Kamień Pomorski. W rozmowie telefonicznej ustaliliśmy co jest do zrobienia, Państwo wysłali mi adres mailowy celem opisania dokładnie usterki - co też uczyniłem. W czwartek potwierdziłem mailem i do soboty nic się nie działo. W sobotę chciałem ustalić jak wygląda sytuacja - dowiedziałem się telefonicznie, że Panowie nie mają maila ponieważ od rozmowy ze mną nie odbierali poczty. Nie wiedzą więc czy w ogóle tego maila wysłałem :-) - a skoro nie wiedzą to nie mają (a skąd mają wiedzieć jeśli nie odbierają) :-) Kabaret. Po tym stwierdzeniu mój rozmówca po prostu odłożył słuchawkę. Kompletny brak profesjonalizmu i wyjątkowe chamstwo.

 

Poszukujemy firmy która mogłaby serwisować w Kamieniu nasze jachty, ale poszukujemy firmy sensownej, poważnej, uczciwej i z minimalnym pozimem kultury osobistej :-). Jeśli znacie taką - dajcie znać - chodzi o pełen serwis przed sezonem, po sezonie i w trakcie (na razie 2 jachty 32 stopy i 40 stóp długości)

Firmy Best Boats nie polecam. Porażka. Po przeglądnieciu opini w sieci okazuje że to zachowanie w ich wypadku to standard.

 

Pozdrawiam Wszystkich

 

Witek Zalech

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz mogę z pewną stanowczością potwierdzić słowa kolegi Marcina!

Niestety w dniu dzisiejszym doznałem zagotowania oraz dość dotkliwej irytacji z zachowania pana Piotra z "profesjonalnego" servisu!

Postaram sie sytuacje opisać po krotce.

w czerwcu zamówiłem pierścienie dystansowe oraz slizgi do bravo3

po sprawdzeniu przez pana Piotra i podaniu mi ceny oraz terminu dostarczenia zamowiłem potrzebne mi czesci.

termin mial byc za 2 dni .WIEC przyjezdzam do sklepu po dwoch dniach ale juz firmy boats tam nie bylo? i nikt w okolo nie mogl mnie powiadomic co z nimi sie stalo. Z pewnoscia pan piotr musial wiedziec ze w przeciagu 2 dni zmienia miejsce urzedowania tak profesjonalnego servisu.

Po paru dniach udalo mi sie skontaktowac z panem piotrem po przez inny sklep z farbami kolo sklepu aura . Po przyjezdzie pana piotra dowiedziałem sie ze musze jeszcze troche poczekac na te czesci oczywiscie po tym okresie i rozmowie telefonicznej dowiedzialem sie ze czesci nie ma w polsce i musze czekać 3 tygodnie OK rozumiem nie sprawdzil nie zadzwonil nie zamowil a jak naciskalem kupno to sie okazalo po tym okresie ze czesci nie ma w kraju .

po 3 tygodniach pani dzwoni ze czesci sa juz do odebrania OK SUPER podaje kobiecie ze odbiore w przyszlym tygodniu a ze czasem tylko dysponowalem w sobote wiec w tym dniu zjawiłem sie w ich firmie "pustej malej hali garazowej"

pracownik poinformował mnie ze dzis szefostwa nie ma wiec poprosilem o kontakt telefoniczny w ktorym umowilem sie z panem piotrem na poniedzialem jak firma jest otwarta. Takze w tym czasie w sobotnie popoludnie spytalem czy ma do sprzedazy sprzeglo gumowe do mercruisera bravo3 odpowiedzial ze ma lecz w tym momencie nie ma mozliwosci kupna dopiero w poniedzialek rano jak przyjadę .... Jestem z natury wyrozumiały wiec poniedzialek przyklepany i wrócilem do domu.

W dniu dzisiejszym pojechałem specjalnie  do firmy pana piotra i cudem zastałem wlascicieli jak wychodzili z firmy zamykajac juz drzwi.Jezeli przyjechałbym 5 min pozniej to pocalowalbym klamke bez odpowiedzi!

WIEC podjechałem dziendobry dziendobry przyjechałem po czesci oraz sprzegło do bravo. Odpowiedz krotka cześci na miejscu nie ma sa w roznych samochodach ktorych tez na miejscu nie ma a sprzegło jest gdzies w garazu a pan piotr teraz nie ma czasu .Mowie do gościa ze umawialismy sie a ja specjalnie przyjechalem ze stargardu po czesci .Wcale  go nie wzruszyło on musi zatankowac teraz łodz bo stacja paliw jest nieczynna i nie ma zadnych mozliwosci bym mogł cos teraz odebrac dopiero po godzinie 13 albo 16 a najlepiej na drugi dzien w tym momencie Pani ktora byla z panem piotrem powiedziała ze i tak pożniej bedzie sama i nie znajdzie tego sprzegla wiec zebym mogl je odebrac to musi byc pracownik .Ciekawe ze ten pracownik nie mogl to uczynic w sobote!

I choc sytuacja byla niezbyt komfortowa dla mnie dalej moja wyrozumiałosc nie byla az tak nadszarpnieta do chwili kiedy pan piotr olal mnie cieplym moczem zawiną sie na pięcie i bez slowa wsiadl do samochodu zostawiajac zaczerwieniona kobiete ze mna mowiac jej po drodze "ja nie mam czasu na dyskusje umawiaj sie z klientem jak chcesz.

Wtedy juz sory  ale qrwa mnie rozrywala w srodku by powiedzic gosciowi parę niemiłych słow lecz z uwagi na kobiete ktora chciala jakos zalagodzic kretynskie zachowania wlasciciela. Odpusciłem ! jeszcze przez chwile kobieta latala do auta goscia jak ma to zalatwic lecz bez konkretnego skutku i widzac cala ta sytuacje oraz brak szacunku choc w 1 procencie do mojej osoby zabralem sie i opuscilem ten zalosny garazowy servis!OT I TAK eliminuje z kajeta  tz profesjonalny servis ! wczesniejsze wpisy przypominają mi wierszyk z dawnych lat szkolnych "samochwała"

przykre

tym bardziej ze mam z wieloma ludzmi WODY do czynienia i ani razu nie spotkalem sie z taka ignorancja !

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako naszą odpowiedź, bez wydawania się w szczegóły (obszerne wyjaśnienie kolega Tomasze_k702 otrzymał na priva) niech będzie stare polskie powiedzenie- "jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził", a z pewnością wielu forumowiczów potwierdzi, że tak typowo po polsku, chętniej pisze się skargi czy donosy niż pochwały i listy dziękczynne :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wystawiam SUPER DOBRA opinie panu Piotrowi z Best Boats.  Solidny i terminowy. :) Po zaciągnięciu brudów z dna zbiornika, silnik przerywał i nie miał mocy. Po odstawieniu do serwisu ( wtorek 30 lipiec) (a tu najważniejszy  weekend w sezonie ) Pan Piotr obiecał że łódka będzie gotowa na czwartek. I tak było. wymienił potrzebne części , dodatkowo naprawił pompę zęzową, wyczyścił dno łódki .

Wszystko w przystępnych cenach. Polecam z czystym sumieniem.

PS Dziś sprawdzaliśmy łódź na wodzie i wszystko jest OK.  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mario i o to chodzi by każdy mógł napisać tak jak Ty.

Panie Piotrze proszę mi wierzyć ..Nie leży w mojej naturze przysłowie które Pan podał jako wyjaśnienie na forum!

To tylko gorący efekt na Pańskie zachowanie a nie problemy które nijako na mnie się przełożyły.

Pozwolę sobie zacytować cześć listu wyjaśniającego

 

"Witam Panie Tomaszu,

 

w nawiązaniu do Pana postu na forum chciałbym wyrazić żal za zaistniałą sytuację i chciałbym się Panu choć trochę usprawiedliwić.

 

Niestety wbrew temu co Pan napisał w poście- w dniu, w którym zamawiał Pan części nie wiedziałem o przeprowadzce. Niestety właściciel mariny, w której mieliśmy sklep bezpodstawnie wypowiedział nam lokal w trybie natychmiastowym- sprawa z naszego powództwa w przedmiocie bezpodstawnego rozwiązania umowy jest już w sądzie, jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że będzie to trwało.

 

Niestety sytuacja ta bardzo zawirowała naszymi działaniami, tym bardziej, że byliśmy już na etapie otwierania punktu w Kamieniu Pomorskim, a okazało się że zdania na dzień musimy znaleźć miejsce w Szczecinie- na dodatek to wszystko w pełni sezonu...

 

Zdaję sobie sprawę, że Pana, jako naszego Klienta średnio to interesuje i oczekuje Pan po prostu wykonania zlecenia.

 

Jak już Pan zauważył nasz punkt w Szczecinie nie jest jeszcze gotowy, ale nie mogę się zgodzić z tym, że to garaż.

 

W chwili obecnej w dalszym ciągu działamy "na pół gwizdka" i w tych trudnych warunkach staramy się działać.

 

Niestety wczorajsza sytuacja była spowodowana faktem zamkniętej stacji benzynowej i koniecznością zatankowania lodzi 150 litrami paliwa, mając na uwadze, że za pół godziny łódź idzie w czarter...

 

Tak. Potwierdzam, moje zachowanie nie było właściwe i bardzo mi z tego powodu wstyd, jednak jako usprawiedliwienie mam tę nie standardową sytuację."

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...