rudy214 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 WITAM PROWADZĘ SERWIS MOTOROWODNY; -NAPRAWA , REMONTY SILNIKÓW - NAPRAWY ŁODZI -SKUTERY WODNE -DORADZTWO W SPRAWIE KUPNA SILNIKA -KUPNO SILNIKA NA ŻYCZENIE -MONTAŻ SILNIKA DO ŁODZI -PRZERÓBKA Z SILNIKA STACJONARNEGO NA ZABURTOWY -KOMPLEKSOWY PRZEGLĄD SILNIKÓW -WYMIANA OLEJÓW -PRZYSTĘPNE CENY -MIŁA OBSŁUGA KONTAKT POD NR TEL; 0-663-494-878 SEZON JUŻ NIEDŁUGO NIE ZWLEKAJ, SPRAWDŻ SWÓJ SPRZĘT I BĄDŻ GOTOWY ABY ROZPOCZĄĆ GO NA WODZIE ,A NIE PATRZEĆ JAK INNI PŁYWAJĄ POSIADAMY WŁASNY AKWEN WODNY, GDZIE SPRAWDZAMY ŁODZIE MOŻNA RÓWNIEŻ SKORZYSTAĆ Z REKREACJI, PODCZAS KRÓTKIEJ (I NIE TYLKO) NAPRAWY NP; SILNIKA I POŁAPAĆ RYBKI SERDECZNIE ZAPRASZAMY NOWY DWÓR MAZ. UL.OKUNIN 132 TEL.663-494-878 ZAPRASZAM NA NASZĄ STRONĘ NA FACEBOOKU https://www.facebook.com/pages/Serwis-Motorowodny/359428407491747?ref=hl ZOBACZ CO MAMY DO SPRZEDAŻY https://www.facebook.com/media/set/?set=a.441101395991114.1073741836.359428407491747&type=1&l=87c80cfb53 ŁODZIE I SILNIKI (zdjęcia: 9) PLASIKOWY PONTON Z SILNIKIEM YAMAHA 25 KM CZTEROSUW 2002 R Zdjęcie: PLASIKOWY PONTON Z SILNIKIEM YAMAHA 25 KM CZTEROSUW 2002 R Zdjęcie: PLASIKOWY PONTON Z SILNIKIEM YAMAHA 25 KM CZTEROSUW 2002 R Zdjęcie: JACHT KABINOWY WINDY 22 Z SILNIKIEM STACJONARNYM OMC 5,0 V8 220 KM Zdjęcie: JACHT KABINOWY WINDY 24 Z SILNIKIEM STACJONARNYM OMC 5,0 V8 220 KM marcink: wydzieliłem z innego tematu żeby było przejrzyściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 polecam naprawde fachowa obsługa i w dodatku miła:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman1653422822 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam korzystałem z usług tego Serwisu Motorowodnego na początku czerwca facet konkretny zna się na rzeczy ,mój silniczek od tamtej pory nigdy nie pracował jeszcze jak teraz jestem bardzo zadowolony z tej usługi , mało tego mogłem popływać na ich akwenie i sprawdzić jak pracuje moje cacuszko z czystym sumieniem POLECAM TEN SERWIS :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Jak możesz podaj co robili i jakie koszty ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek1111 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 witam zostawiłem w warsztacie mój silnik johnson 6 KM do naprawy i kapitalnego przeglądu bo nie chciał odpalić. Przy odbiorze nie poznałem silnika przywiozłem z poobdzieraną stopą i śrubą a teraz mój silnik wygląda jak nówka w gratisie została przeprowadzona renowacja stopy i śruby i zrobiła to kobieta (jestem pod wrażeniem ) pracująca razem z mężem i cena była przystępna, zostałem zaproszony wiosną na ryby podobno są duże na pewno skorzystam bo i ludzie są bardzo sympatyczni chciałbym polecić ten serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew27 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Witam miałem przyjemność skorzystać z wiedzy, uprzejmości i wyrozumiałości właściciela tego serwisu, mimo, że był to kontakt tylko telefoniczny. Potrzebowałem pomocy w sprawie mojego silnika i dostałem więcej niż oczekiwałem, także z czystym sumieniem polecam i mam nadzieję, że będzie mi dane poznać tego Pana osobiście, POLECAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 @lewey27, a co dostałeś przez telefon ??? ;D ;D @heniek1111 A ile zapłaciłeś za naprawę i przegląd kapitalny silnika 6KM ??? Co było robione ? I powiadasz w gratisie renowacja stopy i śruby ??? Co rozumiesz przez renowację? Farbowanie w metaliku, czy cóś innego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew27 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 @lewey27, a co dostałeś przez telefon ??? ;D ;D Dostałem pocztą coś co zamawiałem telefonicznie kolego Zibi, potrafisz to zrozumieć, czy potrafisz tylko się czepiać, czyżby konkurencja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Cos kolega Zibi ma ostatnio mase fanow z watpliwosciami :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 A ja chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje taki niedrogi serwis(jak się domyślam, olej regulacja itp.), proszę o konkrety. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Sorry za lewey27 :'( Kolego @lew27 tak napisałeś, że po polsku trudno inaczej zrozumieć ;) Rozumiem, że pocztą otrzymałeś zamówione telefonicznie klamoty, logiczne przecież. Jednak napisałeś, że rozmawiałeś i dostałeś więcej niż się spodziewałeś. Jak to rozumieć ??? po polsku ??? Sądzę, że kilka wypowiedzi w tym temacie to jest właśnie anty reklama tego serwisu. Zupełnie zbędna bo chłopaki rzeczywiście są życzliwi. Jeszcze powiem Ci, że nie jestem konkurencją ;D ;D dla nich ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Jeszcze powiem Ci, że nie jestem konkurencją ;D ;D dla nich ;) Zibi, browar za tekst :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy214 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 chyba tutaj nikt nikogo nie traktuje poważnie nabijać się z każdego jest fajnie ale docenić nie chętnie :-[ .Wpisy powyżej na pewno nie są anty reklamą jak wspomniał ktoś wyżej , każdy ma prawo wyrazić swoją opinię .O kosztach niestety nie będę pisac bo każdy silnik ma inny mankament . A co do tego, że można dostać coś więcej za free jak się zamówiło jest tutaj czymś dziwnym i tematem do nabijania się - pozdrawiam wszystkich ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Retroground Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Mylisz sie - fakt, ze dostalo sie cos za friko nie jest dziwny ani zle widziany - problem zaczyna sie, kiedy ktos dostal cos za friko przez telefon, cos wiecej niz sie spodziewal, ale to cos jest tak tajne ze nie wolno o tym mowic. Graty otrzymal + cos za friko przez telefon. To samo w sobie wywoluje usmiech :) Nie prosciej od razu napisac ze dostal fajna porade, kilka cieplych slow a i graty fajne? Ludzie probuja napisac dobre slowo ale kamufluja to taka tajemnica, ze nie wiadomo juz o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew27 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Na tym forum jestem od niedawna, ale widzę,że na każdym forum tematycznym jest tak samo, są mądre głowy, które potrafią błysnąć tylko w temacie pisowni, literówek, sformułowań itd, na szczęście nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem osób z naprawdę konkretną wiedzą tematyczną , z którą potrafią(co najważniejsze chcą się podzielić) i dzięki którym takie fora mają sens istnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy214 Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Witam dostałem sygnały od klientów, że na Zegrzu nie ma mechaników od silników do łodzi tak więc chciałbym poinformować że, dojeżdżam nad Zalew jak najbardziej . Przyjmuję również łodzie na zimowanie zapraszam 663-494-878 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesper4 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Witam, no i to wszystko co koledzy wcześniej napisali to najprawdziwsza prawda. Pierwszy raz robiłem w tym serwisie przegląd oraz regulację silnika. Byłem bardzo zadowolony z tej usługi, pływałem na sprzęcie trzy sezony bez żadnych problemów. Ale zachciało mi się zmienić silnik na lepszy i zwróciłem się o pomoc w wyszukaniu i zaopiniowaniu w jakim stanie jest silnik, który ewentualnie mógłbym kupić. Trochę to trwało, bo, albo nie zdążyłem, albo nie był taki jak potrzeba. I tu do akcji przystąpiła, przemiła i nieźle zorientowana w temacie, żona. To właśnie ta Pani znalazła dla mnie odpowiedni silnik, za co jestem jej bardzo wdzięczny, a reszty, tzn. oceny i przywozu dokonał szanowny serwisant, czyli małżonek tej Pani. W tym serwisie nikt nie zostanie odprawiony "z kwitkiem". Zawsze znajdzie się jakieś rozwiązanie. Dlatego też, tak samo jak inni gorąco polecam ten serwis. Ps. Panie Jacku, czy ma pan nowego nicka? Serdecznie pozdrawiam, Marek. ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 No coś takiego, każdy ma jakieś problemy ze sprzętem, robi przeglądy, mienia oleje, a Ty 3 sezony bez przeglądu. To co Ty masz za sprzęta ??? Jakiś kosmiczny wynalazek, czy cóś ??? I oszczędzaj cukier :D Znamy Pana Marka, zna się na łodziach i silnikach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy214 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Pomimo ,że większość tutejszych forumowiczów ma poczucie humoru :D i niekiedy fantazje w wypowiedziach to i tak zapraszamy do naszego serwisu, każdego klienta traktujemy poważnie :) pozdrawiam ( żona ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilwater07 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 No coś takiego, każdy ma jakieś problemy ze sprzętem, robi przeglądy, mienia oleje, a Ty 3 sezony bez przeglądu. To co Ty masz za sprzęta ??? Jakiś kosmiczny wynalazek, czy cóś ??? I oszczędzaj cukier :D Znamy Pana Marka, zna się na łodziach i silnikach ;) Jak to co ma? To oczywiste że EVINRUD'a- właśnie przecież to te silniki serwisuje się dopiero po trzech sezonach.... To proste :P to oczywiście aluzja do sprzętu JASPERA, a nie Pana Marka (Pana Marka nie znam!!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Również polecam serwis w Nowym Dworze. Dzwoniłem do kilku serwisów zanim oddałem moją łódź do P. Jacka. Nie zawiodłem się. Już przez telefon był konkretny, bez lania wody. Przyjechałem z problemem - jakaś nieszczelność w zetce, przy okazji wymiana oleju przed sezonem. Szybko sprawnie, miło itp. - tak jak pisali poprzednicy. Dla kontrastu napiszę jak było gdzie indziej: Serwis numer jeden - pytam o wymianę oleju w zetce, sprawdzenie ciśnienia i ogólne przejrzenie jej (silnik mam audi więc tylko o zetkę chodziło). 10min rozmowy, 5 razy powtarzanie pytania: ILE? I brak odpowiedzi: Ile olej - cisza, ile przegląd - trzeba by policzyć, ile naprawa? Nie wiadomo. Serwis numer dwa - przez telefon. Generalnie na wszystkie pytania poza Kiedy mogę podstawić odpowiedź: Nie wiem. W końcu zapytałem: A górna granica? I usłyszałem: 30tys zł nowa zetka. To podziękowałem. Pan nie zostawił sobie furtki cenowej, tylko brame dwuskrzydłową i to otwartą na ościerz :P Ja rozumiem że nikt nie naprawia na telefon. Ja rozumiem że nikt nie da gwarancji na telefon. Ja naprawdę jestem w stanie zrozumieć że Pan Serwisant nie ma rentgena w oczach. Ale skoro mam najpopularniejszą zetkę - Mercruiser Alpha One gen.2 i podaję konkretne objawy (kolorowa woda po odpaleniu na słuchawkach) i jestem w stanie odpowiedzieć na "pytania pomocnicze" bo jestem facet techniczny (auto umiem rozebrać i złożyć) a ktoś na każde pytanie odpowiada nie wiem.... Nawet o cenę przeglądu... Rozumiem że rozbieżność cenowa może być ale oczekiwałem odpowiedzi: Panie przez telefon to nie wiem ALE: Jak to pierdoła to wezmę X kasy, jak Pan ma Pecha to X kasy. Albo: Wie Pan w tych zetkach to przeważnie... Albo: A podejdzie Pan do niej i zobaczy czy... Albo: A skąd woda z olejem leciała? Albo: Cokolwiek innego. Podsumowując: W serwisie u Pana Jacka nie ma skórzanej kanapy z 55 calowym TV w poczekalni i ekspresem do kawy. Jest za to fachowiec, który zna się na tym co robi. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_Dlu Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam, chciałbym ostrzec wszystkich miłośników sportów wodnych jak i wędkarzy o nieuczciwych praktykach firmy Pani Eli i Pana Jacka z Nowego Dworu Mazowieckiego, Wystąpiłem na drogę sądową z powodu niewykonania usługi przeglądu silnika za którą zapłaciłem kwota może i nie jest duża 700zł, ale fakt że nie została zrobiona wyprowadza mnie z równowagi. Pani Ela przyznała się po krótkiej wymianie maili, że ich pracownik nie wykonał przeglądu - moim zdaniem nie jest to prawda, o wszystkim dobrze wiedzieli, celowo mnie oszukano. Umieszczam kilka zdjęć w jaki sposób Pan Jacek dokonał remontu łodzi za kwotę którą wstydzę się podać, że dałem się tak załatwić. Obudowa przewodów i układu sterującego + remont i wykończenie pokładu. Łódź zostawiłem na koniec sezonu 2014 obiecano mały remont skończyć do 1 maja 2015 - łódź odebrałem 18 maja 2015 z czego nie zostały zrobione drzwi i tapicerka w środku za co też zapłaciłem. Po prostu opadły mi ręce i szybko chciałem zabrać łódź dlatego zapłaciłem bez szemrania. Po krótkim teście na wodzie okazało się, że woda z układu nie wydostaje się na zewnątrz silnika okazało się oczywiście że jest zapchany przewód wylotu dało mi to do myślenia i zajrzałem do świec stare:( olej czarny:( śruba od układu sterowania wrzyna się w pawęż, przewody od sądy HDS7 zostały przetarte, otwór odprowadzający wodę z ławki przez pawęż zupełnie nie wiem dlaczego został zaślepiony, no dramat dlaczego tak się dzieje czy nie lepiej robić dobrze żeby klient wracał? Proszę was o chwilę zastanowienia czy warto zaufać i powierzyć łódkę lub silnik, oczywiście kontakt do momentu zapłacenia był bardzo dobry i miły skończyło się jak zapłaciłem:(. Pozdrawiam Adam Długołecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bjorn Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 O kurde, własnie wczoraj zostawilem tam swoją łódkę na przegląd, aż się boję co to będzie. Czy ktoś ma również takie przykre doświadczenia z tym serwisem? Na pierwszy rzut oka i przez telefon byli ok. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Wiarygodny post jest tylko kolegi @Christian. Do pozostałych z jednym, dwoma postami na liczniku podchodziłbym z dystansem... ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.