AB Marine Engineerng Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 [shadow=red,left]Może komuś się przyda:)[/shadow][/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Tak sobie dzisiaj pomylałem ,że może w nadchodzacym sezonie zaleje moja 150-tke olejem ETENOS OUTBOARD PLUS 4T 10W-40. Czy ktoś zna ten olej i może go polecić:) Czy rzeczywiście jest to takie cudełe jak pisza na zagranicznych forach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Podobno Eneos nie jest dostępny w PL, tak mnie poinformował pracownik hurtowni, to zakupiłem Motula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Kolego @AB Marine Engineerng, mam w silniku na górze taką część silnika, okrągłą z zębami, przykręconą nakrętką do takiej pionowej śruby. Trochę na tym jest nalotu rdzy, szczególnie przy brzegu. Jeśli do tej części zastosuję Olej Kujawski z pierwszego tłoczenia to będzie dobrze ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Zibi, mówisz.... okrągła z zębami, to nie jest przypadkiem szczęka Teściowej?:)oczywiście z całym szacunkiem dla Teściowej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Mariusz to nie to wtedy Zibi napisał by półokrągła :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Ja jednak mam taka cichą nadzieję,że Zibi nam to wyjaśni dokładniej, co to jest to z zębami:) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Nie wiem dlaczego moja odpowiedź koledze @AB Marine Engineerng znalazła się w śmietniku? Widać admin mnie nie lubi :( Ale chętnie wyjaśnię. Otóż ta część silnika niby coś podobnego do zębów teściowej i nazywa się koło zamachowe ;D Zastanawiałem się jakim olejem tą część silnika nasmarować. Nic co proponował kolega @AB Marine Engineerng mi nie pasowało. Więc wytypowałem inny olej i zapytałem czy będzie dobry :D :D :D Zrobiłem sobie żart sądząc, że ktoś mianujący się @AB Marine Engineerng wie, że model to model, a części to części nawet wtedy gdy po numerze silnika określa się jakie części należy zakupić. Takie opowieści o oleju do części silnika trochę mnie denerwuje, bo są to opowieści dziwnej treści do klientów którzy nie mają pojęcia o temacie. Dzięki za tabelkę ale bądź dokładniejszy kolego @AB Marine Engineerng w określaniu co i do czego. Kiedyś słuchałem z ogromnym zainteresowaniem jak to mało palą silniki 200KM Sprzedawca oczywiście z namiętnością "nawijał makaron na uszy" :) Zaproponowałem sprzedawcy na targach, że zrobimy testy i jeżeli jego słowa o niskim spalaniu się potwierdzą to kupię dwa silniki. A jeśli nie to On da mi jeden za darmo ;) Do testów nie doszło :P To tyle w temacie wyjaśnienia. Dzięki za uwagę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Zibi, a po co to koło smarować? za Twojego żywota z pewnością nie zardzewieje tak by miało się rozpaść. OK , aluzju poniał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Mariusz, przeczytaj jeszcze raz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Zibi, a po co to koło smarować? za Twojego żywota z pewnością nie zardzewieje tak by miało się rozpaść. ... Koło się nie rozpadnie ale czasem trzeba pod nie zajrzeć i może być zonk. Ja stosuję spray konserwujący a dla silników pracujących w słonej wodzie ,,dosypuję" biały smar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 kol.mikijet Podaj nazwę tego spray-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Marek masz rację ja oglądałem koła zamachowe w Verado 300 w trzech sztukach pływających w słonej wodzie i wyglądały jakby znalezione na śmietniku a moje wygląda jakby silnik nigdy nie był odpalany / do sprawdzenia / dochodzę do wniosku to kwestia nie tylko pływania lecz przechowywania po sezonie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Trzeba smarować):)) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 kol.mikijet Podaj nazwę tego spray-u. Już było. Spray do konserwacji i zabezpieczania silników skuterów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 dochodzę do wniosku to kwestia nie tylko pływania lecz przechowywania po sezonie . Pamiętam z innych wpisów, że na hali. Czy do tego ogrzewanej ? Mnie z kolei zaśniedział lekko ten element stały hydrauliki BayStara (czyi takie dwa pręty mocujące układ do silnika. Teraz smaruję po prostu 4w1 Evinrude na zimę. Może tego elementu nie umyłem dobrze po morzu w zeszlym roku :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Nie nie ogrzewanej tak poważnie na zimę spryskaj to na czym Ci zależy " fluidolem " z firmy Boll / przezroczystym / do przestrzeni zamkniętych a na wiosnę łatwo to usunąć i jest tani wielka flacha .W sezonie pryskam Quicksilverem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 kol.mikijet Podaj nazwę tego spray-u. Już było. Spray do konserwacji i zabezpieczania silników skuterów. Czy możesz podać konkretną nazwę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 W serwisach BRP wycofany w tym roku bo mają "własny" bezbarwny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.