marbi Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Witam, mam na oku łódź z 2008 roku, niestety silnik jest 4,3 ale nie MPI a TKS. Ze specyfikacji jakie znalazłem to może być 190KM z dwugardzielowym gaźnikiem chłodzonym surową wodą. Jako że łódź jest z morza to mój zapał opadł. Na stronie wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_Marine widać, że MPI występuje od 2010. Niestety łodzie są stosunkowo drogie, czy warto wchodzi w TKS czy jednak szukać MPI? Załączam zdjęcie swojego silnika. Otrzymałem też informację, że ma wypływane 600MTH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Jakby był na gaźniku czterogardzielowym to bym brał,miałem taki,łódź wyskakiwała z wody,petarda,jak pokazałem kupującemu jej mozliwości,to widziałem od razu że łódka jest sprzedana.Kolega kupił łódź z morza i dalej pływa po Chorwacji,wymienił juz chyba wszystko,silnik remont,kolektory wymienione,przekładnia wymieniona,dramat i ciagle cos sie pier..li,teraz walczy z kablami,zaśniedziałe wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Ja mam łódź "z morza", z dwugardzielowym gaźnikiem i nie narzekam. Po kupnie zrobiona od razu kapitalka silnika i żadnych problemów. Cztery sezony przechulane. Warunek, nie dawać mechanikom z przypadku, takim, którym się wydaje, że się znają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.