Skocz do zawartości

Mercruiser 4.3 mpi dwa piknięcie co minutę


albert.knz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem mercruiser 4.3 mpi silnik działa dobrze ma moc ale zaraz po odpaleniu pika dwa razy a później dwa piknięcia co minutę. Poziomy płynów ok, olej tez, na wskaźnikach zarówno ładowanie  jak i ciśnienie oleju i temperatura są ok. Nie mam pomysłu co może być przyczyna. Mam troszkę za wysoki poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym oleju do przekładni ale nie wydaje mi się żeby to było problemem bo po odłączeniu czujnika nic się nie zmienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwiękowy system ostrzegawczy będzie generował ciągły sygnał akustyczny w przypadku

wystąpienia jednej z poniższych sytuacji:

• ciśnienie oleju w silniku jest za niskie;

• temperatura silnika jest za wysoka;

Dźwiękowy system ostrzegawczy będzie generował przerywany sygnał akustyczny w przypadku

wystąpienia poniższej sytuacji:

• poziom oleju napędu rufowego jest za niski;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 sygnały dźwiękowe raz na minutę

 

1 Cam Sensor 90% Open or short in cam sensor. Engine must be cranking to set this code.

2 ECT CKT HI 90% Open in Engine Coolant Temp (ECT) circuit

3 ECT CKT LO 90% Short in Engine Coolant Temp (ECT) circuit

5 EST 1-8 Open 100% Open in Electronic Spark Timing (EST) circuit. Check plug wires.

6 EST 1-8 Short 100% Short in Electronic Spark Timing (EST) circuit. Check plug wires.

7 Fuel Injector 1-8 Open 100% Open in fuel injector circuit.

8 Fuel Injector 1-8 Short 100% Short in fuel injector circuit.

9 IAC Output 90% Faulty Idle Air Control (IAC) valve. Only with RPM

10 Knock Sensor 1 90% Alarm sounds for 20 seconds in NEUTRAL, and indefinitely in gear.

11 Knock Sensor 2 90% Alarm sounds for 20 seconds in NEUTRAL, and indefinitely in gear.

14 MAP Sensor 1 Input High 90% Short in Manifold Absolute Pressure (MAP) circuit (No visual on SC1000)

15 MAP Sensor 1 Input Low 90% Open in Manifold Absolute Pressure (MAP) circuit (No visual on SC1000)

16 MAT Sensor 90% Open or short in Manifold Air Temperature (MAT) circuit.

17 Oil PSI CKT Hi 90% Short in oil pressure circuit, defaults to 51.7 psi.

18 Oil PSI CKT Lo 90% Open in oil pressure circuit, defaults to 0 psi.

20 Port EMCT CKT Hi 90% Open in port Exhaust Manifold Coolant Temp (EMCT), defaults to 32°F.

21 Port EMCT CKT Lo 90% Short in port Exhaust Manifold Coolant Temp (EMCT), defaults to 32°F.

24 Sea Pump CKT Hi 90% Open in raw water pressure circuit.

25 Sea Pump CKT Lo 90% Short in raw water pressure circuit.

26 STB EMCT CKT Hi 90% Open in stbd Exhaust Manifold Coolant Temp (EMCT), defaults to 32°F.

27 STB EMCT CKT Lo 90% Short in stbd Exhaust Manifold Coolant Temp (EMCT), defaults to 32°F.

30 TPS1 CKT Hi 90% Short in Throttle Position Sensor (TPS) circuit, signal to 5v+, engine will not start. Refer to data monitor screen.

31 TPS1 CKT Lo 90% Open in Throttle Position Sensor (TPS) circuit.

32 TPS1 Range Hi 90% Above 4.8v, 994 counts in Throttle Position Sensor (TPS) circuit.

33 TPS1 Range Lo 90% Below 0.5v, 35 counts in Throttle Position Sensor (TPS) circuit.

36 5 VDC PWR Low varies Short any 5v+ to ground.

 

procenty to ,,Pwr Limit” = procent dostępnej mocy (może być też ograniczany przez Engine Guardian System).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...