Natal_B Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Jacht jest wyposażony w silnik stacjonarny BMW D35 dwucylindrowy .Mało wiem o tym silniku w internecie też mało informacji ,jeżeli ktoś coś wie to proszę o opinie, serwis . Zbigniew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 https://www.downloadboatmanuals.com/motors/bmw/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natal_B Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Dziękuję za link do instrukcji. Śledzę ofertę sprzedaży jachtu wyposażonego w ten silnik i chciałbym poznać opinię kogoś kto eksploatuje ten silnik. Silnik wygląda na bardzo stary a zamontowany jest w siedmioletnim jachcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Tak z ciekawosci pogrzebalem , bo silnik nietypowy i to 2 cylindrowy przemyslowy diesel firmy HATZ. 1 cylindrowki byly fatalne , ale 2 cylindrowki bardzo trwale i robily po pare tysiecy godzin... firma Hatz istnieje nadal robi silniki wiec jest nadzieja na zdobycie czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesz1234 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 Witam Silnik bezawaryjny, jeśli dobrze serwisowany. Części (niektóre) dostępne w Kanadzie: V12 Engineering Tel: + 807 543 3003 Fax: + 807 543 2528 E-Mail: langtry@bmwmarine.com Commercial site: www.bmwmarine.com Facebook : www.facebook.com/bmwmarine Oczywiście odpowiednio drogie. Ja wymieniałem pierścienie, dorabiane w kraju - wyszło tanio. Co do samego silnika - ostatni wyprodukowano w 1987 roku. Filtry do kupienia w Filtronie. Końcówki wtryskiwaczy u Chińczyka. Pompa wtryskowa w serwisie Hatz (jakieś 1800zł za sztukę - są 2). Mam 8 metrowy drewniany jacht motorowy, sprowadzony ze Szwecji i 30 kucyków daje radę (to silnik do pływania spacerowego)... Dopóki chodzi i nie dymi to jest super (tak ma mój). Remont może być nieopłacalny, jeśli na oryginalnych częściach. Zresztą części są unikatem. Białym krukiem jest "stopsolenoid" do wyłączania silnika - ja zrobiłem na linkę. Jak cos więcej to proszę pytać chętnie podyskutuję. Acha - nie oddałbym tej maszyny, dopóki jest na chodzie, za nic! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.