Skocz do zawartości

Wymiana wirnika pompy Volvo Penta 3.0 Problem z temperaturą.


Mio168
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wymieniłem sobie wirnik pompy wody. Sam. Nie jest to skomplikowane.

Jednak po uruchomieniu silnika coś jest nie tak. Z początku było dobrze. wode do kolektora pchnęło bo wyciekała przez zawór.

Jednak po kilu minutach czy chwilach temperatura silnika osiagneła 100. Wyłączyłem.

Co jest nie tak ? Zgłupiałem...chciałem to zrobić sam bez serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Moim zdaniem podczas montażu nowego impelera nie wkręciłeś poprzecznej śrubki (promieniowo) w wirnik co spowodowało brak obracania się impelera. W Volvo Penta ta śrubka jest oddzielnie, zatem niedoświadczony kolega mógł o niej zapomnieć lub nie zauważyć że trzeba ją wkręcić w impeler.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jest też inna opcja, tak mnie się przytrafiło. OMC Cobra impeler w zetce. Kupiony ze sklepu nowy, zamontowany bo stary już nie wiadomo ile lat latał. Po kilkudziesięciu minutach brak chłodzenia. Nowo zakupiony impeler się po prostu rozleciał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...