Skocz do zawartości

Wymiana wirnika pompy Volvo Penta 3.0 Problem z temperaturą.


Mio168
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wymieniłem sobie wirnik pompy wody. Sam. Nie jest to skomplikowane.

Jednak po uruchomieniu silnika coś jest nie tak. Z początku było dobrze. wode do kolektora pchnęło bo wyciekała przez zawór.

Jednak po kilu minutach czy chwilach temperatura silnika osiagneła 100. Wyłączyłem.

Co jest nie tak ? Zgłupiałem...chciałem to zrobić sam bez serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Moim zdaniem podczas montażu nowego impelera nie wkręciłeś poprzecznej śrubki (promieniowo) w wirnik co spowodowało brak obracania się impelera. W Volvo Penta ta śrubka jest oddzielnie, zatem niedoświadczony kolega mógł o niej zapomnieć lub nie zauważyć że trzeba ją wkręcić w impeler.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...