seteman Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 pomoże ktoś odkręcić? pacjent to gp800. gwint lewy czy prawy? te serwisówki Yamahy to o kant wentyla rozbić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Nie napisałeś co chcesz odkręcić? GP800 to prawie w 100% GP1200 tylko jeden cylinder więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Nie napisałeś co chcesz odkręcić? GP800 to prawie w 100% GP1200 tylko jeden cylinder więcej. cholera;) za szybko chciałem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Heheheheh dobre. Prawy kolego,prawy ale jak tego nie pogrzejesz to zapomnij że odkręcisz. Tam jest oryginalnie tyle nawalone kleju że głowa mała. To jest niemalże przyklejone,diabeł wie po jaki gwint? Ja miałem do odkręcania tego palnik propan-butan kupiony chyba w Praktikerze,takie "dezodoranty" z wykręcanym palnikiem. Możesz do tego użyć np.palnika do lutowania rur miedzianych w instalacjach,czyli butla propan-butan turystyczna plus palnik. Musisz to fest zagrzać żeby klej puścił. Potem odkręcasz to albo przyrządem albo solidnym płaskownikiem,z wyczuciem żeby tego nie połamać. Jak byś potrzebował to mam chyba jakieś elementy do tego wału i silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 dzieki za radę z palnikiem... jutro zagotuje ten klej ;) i obym nie musial korzystac z zapasu twoich częsci ;) chyba że masz ten niby "filtr powietrza) coś a'la air box do gp800 rok chyba '98... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 To jest filtr powietrza R&D do Kawasaki Ultra 150. A do gp800 mam chyba nowe uszczelnienia na wał korbowy i parę innych klamotów. Jakbyś chciał obejść problem tego łożyska rolkowego za 200euro do GP800 od strony magneta,to może Ci też podpowiem? Piszę to ponieważ rozumiem że nie bez powodu rozwierasz ten silnik do GP800. ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 A do gp800 mam chyba nowe uszczelnienia na wał korbowy i parę innych klamotów. Jakbyś chciał obejść problem tego łożyska rolkowego za 200euro do GP800 od strony magneta,to może Ci też podpowiem? Piszę to ponieważ rozumiem że nie bez powodu rozwierasz ten silnik do GP800. ;D powód jest trochę inny;) - nie wybuchł ;) ale silnik przechodzi remont kapitalny :) chętnie dowiem się na temat tego łożyska;) a największym problemem są urywające się wszelkie śruby... masakra jakaś:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Coś już chyba było robione przy tym silniku i ktoś prawdopodobnie poskręcał go na klej do gwintów,albo z USA po słonej wodzie? Stawiam jednak na to pierwsze. Co dalej z gwintami i urwanymi śrubami,jest na to rewelacyjna metoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 wersja EU skutera (licznik w km/h).... dawaj dawaj te patenty ;) może być na PW ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Ogólnie silniki GP800,GPR1200 itd mam w jednym "palcu",pomogę Ci ale już nie dziś,idę spać. Patentów w tych silnikach jest cała masa,drugą książkę serwisową można by napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 solas63 nie druga a pierwszą bo ta niby "ksiązka serwisowa" to ksiązeczka do kolorowania... liczę na Ciebie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Rozumiem że to sprzęgło odkręciłeś. Jak już rozbierzesz wszystko w drobny mak do daj znać na PW, napiszę Ci co z urwanymi śrubami najlepiej zrobić i jak będziesz miał inne pytania coś Ci podpowiem. Rozumiem że remontujesz GP 800R. Do GP 1200R mam dość dobrego manuala,nie wiem co z Twoim do GP 800R? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 przez weekend sie nie dotknąlem do Yamy... to nie gp800r a gp800... w tygodniu bede robił do niego podchody;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Pisząc Gp800R zasugerowałem się GP1200 bo było Gp1200 i Gp 1200R,to dwa różne silniki. GP800 było tylko jedno,takie GP1200R tylko nie 3 a 2 cylindrowe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 z tego co wyoglądałem to gp800 i gp800r mają inne kadłuby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Ale silniki były te same,tylko wygląd zewnętrzy inny. Inaczej jest z GP1200 i GP 1200R to dwa kompletnie inne silniki. Natomiast silnik GP 800 to GP 1200R bez jednego cylindra,i jest chyba tylko jedno inne łożysko na wale korbowym od strony magneta,reszta pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.