Skocz do zawartości

jak odkręcić? jaki gwint...?


seteman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heheheheh dobre. Prawy kolego,prawy ale jak tego nie pogrzejesz to zapomnij że odkręcisz. Tam jest oryginalnie tyle nawalone kleju że głowa mała. To jest niemalże przyklejone,diabeł wie po jaki gwint? Ja miałem do odkręcania tego palnik propan-butan kupiony chyba w Praktikerze,takie "dezodoranty" z wykręcanym palnikiem. Możesz do tego użyć np.palnika do lutowania rur miedzianych w instalacjach,czyli butla propan-butan turystyczna plus palnik. Musisz to fest zagrzać żeby klej puścił. Potem odkręcasz to albo przyrządem albo solidnym płaskownikiem,z wyczuciem żeby tego nie połamać.

Jak byś potrzebował to mam chyba jakieś elementy do tego wału i silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest filtr powietrza R&D do Kawasaki Ultra 150. A do gp800 mam chyba nowe uszczelnienia na wał korbowy i parę innych klamotów. Jakbyś chciał obejść problem tego łożyska rolkowego za 200euro do GP800 od strony magneta,to może Ci też podpowiem? Piszę to ponieważ rozumiem że nie bez powodu rozwierasz ten silnik do GP800. ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do gp800 mam chyba nowe uszczelnienia na wał korbowy i parę innych klamotów. Jakbyś chciał obejść problem tego łożyska rolkowego za 200euro do GP800 od strony magneta,to może Ci też podpowiem? Piszę to ponieważ rozumiem że nie bez powodu rozwierasz ten silnik do GP800. ;D

 

powód jest trochę inny;) - nie wybuchł ;) ale silnik przechodzi remont kapitalny :) chętnie dowiem się na temat tego łożyska;) a największym problemem są urywające się wszelkie śruby... masakra jakaś:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że to sprzęgło odkręciłeś. Jak już rozbierzesz wszystko w drobny mak do daj znać na PW, napiszę Ci co z urwanymi śrubami najlepiej zrobić i jak będziesz miał inne pytania coś Ci podpowiem. Rozumiem że remontujesz GP 800R. Do GP 1200R mam dość dobrego manuala,nie wiem co z Twoim do GP 800R?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale silniki były te same,tylko wygląd zewnętrzy inny. Inaczej jest z GP1200 i GP 1200R to dwa kompletnie inne silniki. Natomiast silnik GP 800 to GP 1200R bez jednego cylindra,i jest chyba tylko jedno inne łożysko na wale korbowym od strony magneta,reszta pasuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...