LittleKoral Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Cześć, być może uznacie to za off-top, ale mam pytanie odnośnie do terminologii dotyczącej skuterów wodnych. Dostaliśmy do firmy dokumenty, a w nich takie cuda: Triggers (używa się ich do włączania silnika - wyzwalacze? na boku control grips są umieszczone, takie jakby przyciski na control grips, tylko duże) Control grips (takie uchwyty do sterowania) - dźwignie a może kontrole sterowania, na nich są umieszczone triggery? sealing cap (na gnieździe ładowania) (chodzi o to, że się zabezpiecza tym gniazdo ładowania, żeby się nie dostała woda do środka) - przetłumaczyłam jako nasada uszczelniająca grooves for carrying (takie rowki z boków, którymi podnosi się to cudo techniki) - wgłębienia do przenoszenia lamellas - lamele jet channel - kanał strumieniowy? (napęd jest strumieniowy, jet drive, to już wiem) Nie mam pojęcia, jak mam to zapisać w dokumentacji (a muszę) i czy w ogóle to, jak ja je nazwałam, ma ręce i nogi. Kontekstu brak, poza tym, że jest to na pewno skuter wodny (tekst traktuje o czym innym). Od klienta dostaliśmy tylko bardzo lakoniczne odpowiedzi, z których ja niewiele rozumiem (klient jest anglojęzyczny i sam nie wie, jak to powinno być zapisane). Zazwyczaj nie zajmuję się takimi rzeczami. Bardzo proszę o pomoc. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 1. Control grips to po naszemu będą manetki przy kierownicy, czyli "rączki". 2. Triggers to raczej tzw. klamki, dźwignie gazu i hamulca przy manetkach właśnie. 3. Czy to na pewno dotyczy skuterów? 4. ? 5. Chodzi zapewne o hydrofile - wzdłużne profile na dnie. Lamele też mogą być. 6. jet channel - wlot pompy wody/pompa wody Chyba... ;) Jak się czyta coś w sieci, to niby wszystko się rozumie, ale jak tak się zastanowić, to tracę pewność... :-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleKoral Opublikowano 15 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 1. Control grips to po naszemu będą manetki przy kierownicy, czyli "rączki". 2. Triggers to raczej tzw. klamki, dźwignie gazu i hamulca przy manetkach właśnie. 3. Czy to na pewno dotyczy skuterów? 4. ? 5. Chodzi zapewne o hydrofile - wzdłużne profile na dnie. Lamele też mogą być. 6. jet channel - wlot pompy wody/pompa wody Chyba... ;) Jak się czyta coś w sieci, to niby wszystko się rozumie, ale jak tak się zastanowić, to tracę pewność... :-\ @Funyo, co do 3, to na pewno dotyczy skuterów - dla mnie to cuda, taki skuter jest ładowany na prąd i to jest takie zabezpieczenie gniazda, żeby nie dostała się woda do środka. Klient powiedział nam, że te triggery to służą głownie do włączania silnika (jak się je naciśnie, to silnik się włącza). Co do 4, załączam obrazek na podstawie mojego info (przepraszam, że rodem z podstawówki, ale umiejętności malarskich nie mam żadnych) - te uchwyty i bruzdy skuter ma podobno z obu stron. http://i66.tinypic.com/fcjvy9.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 To może jakieś zdjęcia tych skuterów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 ... taki skuter jest ładowany na prąd i to jest takie zabezpieczenie gniazda, żeby nie dostała się woda do środka. To co to za skuter? To jakiś nieseryjny wynalazek, który dopiero ktoś chce wpuścić na rynek? Klient powiedział nam, że te triggery to służą głownie do włączania silnika (jak się je naciśnie, to silnik się włącza). No to wygląda, że to jakiś nowo wprowadzany wynalazek - pochwal się, skoro już mamy Ci pomagać w gratisie ;) Co do 4, załączam obrazek na podstawie mojego info (przepraszam, że rodem z podstawówki, ale umiejętności malarskich nie mam żadnych) - te uchwyty i bruzdy skuter ma podobno z obu stron. I znowu kwestia sprzętu - typowy skuter wodny nie posiada żadnych uchwytów do przenoszenia, podnosi się go ewentualnie pod listwę odbojową. Skuter posiada trzy ucha holownicze (dwa na rufie i jeden na dziobie). Profile na dnie mają funkcję "hydrodynamiczną" i generalnie nie służą do obracania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Trigger to dla mnie zawsze był impulsator/wyzwalacz iskry umiejscowiony pod albo z boku koła zamachowego. Zwarcie albo przerwa w obwodzie wygasza pod kotłem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Pull the Trigger - ang. pociągnij za spust. Zdecydowanie chodzi o klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Klamka do trigera może realizować funkcje, które opisałem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.