2hoo Opublikowano 16 Kwietnia 2024 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2024 Mam podłączony „łącznik sterociągu”do silnika jak na pierwszym zdjęciu.Ciężko obracać kierownicą.Czy df40 nie powinien mieć dokręcanego wspornika łącznika jak na zdjęciu zaznaczonego strzałką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 16 Kwietnia 2024 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2024 Odpowiedni luz na śrubie łączącej sterociag z silnikiem pozwoli na swobodną pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2hoo Opublikowano 16 Kwietnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2024 Luz jest i przy silniku i przy łączeniu z teleflexem.Sam teleflex pracuje lekko, silnik też nie wymaga wiele siły żeby nim poruszyć.Na Youtube widzę że nowsze konstrukcje posiadają wsporniki jak na zdjęciu z żółtą strzałką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Kwietnia 2024 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2024 https://www.ebay.ca/itm/266128322357 Potrzebujesz coś takiego ( nie musi być od Suzuki byle pasował). Dłuższy rumpel = mniejszy skręt ale i mniejsza siła do przesunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2hoo Opublikowano 17 Kwietnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2024 Problem rozwiązany, łącznik ocierał o mocowanie silnika.Zeszlifowanie łącznika kątówką rozwiązało problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.