centek Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Witam kolegów.Mam pytanie -w moim silniku po wiosennej wymianie filtrów i oleju po wypłynięciu silnik zaczyna tracić moc.Zaczyna przerywać na zmianę, raz dostanie pełną siłę to za chwilę traci 1/3 mocy i tak muszę płynąć przez kilka wypłynięć.Sprawdzałem i przedmuchiwałem prawie wszystkie wężyki oraz wtryski.Zostały do przeglądnięcia mi jeszcze świece ale wiem jaki użyć kluch ponieważ mój 14 i 21 nie pasuje-muszę dokupić właściwy, stąd pytanie jak kto wie niech napisze jaki.Posiadam silnik Suzuki 50 czterosuw z 2008 r.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Witam !!! Może w silniku wypadają zapłony na niektórych cylindrach. Ja bym sprężanie na ciepłym silniku (luzy na zaworach) świece kolor te z problemem będą (zakopcone ciemniejsze) To tak nas pierwszy strzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centek Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Silnik trzymam na przystani na jeziorze.Wczoraj byłem i chciałem odkręcić swiece, myślałem że klucz który posiadam będzie pasował ale okazało się że jest odrobinę za mały i teraz nie wiem jaki muszę mieć do tych świec miałem 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Celuj w klucz 16-18. A przypadkiem za dużo oleju nie wlałeś? Leje się 2/3 na bagnecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centek Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Czy gdy wleje się więcej oleju niż 2/3 jak piszesz może spowodować taki ojaw ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centek Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Rzeczywiście miałem oleju na max wg. bagnetu i doprowadziłem stan tak jak pisał Mikijet. Nie mam problemów z odpaleniem ale na pełne obroty wchodzi gdy się chyba nagrzeje lub przepłynę jakieś 200 metrów.Gdy daję z początku mały gaz to pracuje normalnie ale gdy dam na ful to się trochę dusi i po ok. tej odległości dopiero rusza z pełną mocą.Muszę chyba jeszcze swiece sprawdzić ale trudno mi będzie chyba na "oko"rozeznać czy są sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.