Skocz do zawartości

Suzuki DT4 4KM dwutakt


KrystianPoland
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki silnik jak w opisie.dziś odpaliłem na wodzie.Po płynieciu przez około 30 minut silnik nagle zgasł i nie chciał zapalić.Zdjąłem pokrywę i widzę wyciek paliwa przez gaźnik.Po próbach odpalenia w takt szarpanki wylatuje paliwo z otworu nadmiarowego w gaźniku.Gaźnik wyczyszczony,podejrzewam że zalewa go gdyż w komorze pływakowej mnóstwo paliwa było.Dymałem ze 2 km na wiosłach.Jaka może być przyczyna nagłego zgaśnięcia silnika? Zalanie? Pływak sprawny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak paliwo osiągnie zadany poziom. Ale pomyśl trochę, co mogło się stać po półgodzinnej pracy silnika? Pozim paliwa się zmienił? Chyba nie. Paproch zablokował zawór? Też chyba nie bo paliwa byłoby raczej za mało niż za dużo. Uszczelniacz na wale mógł puścić albo co najmniej pierścionki się przykleiły do tłoka. Przyłóż tłustą kartkę papieru do gaźnika, otwórz przepustnicę na max, zdejmij  zrywkę i pociągnij szarpankę. Kartka nie powinna się odklejać od gardzieli. Jeżeli kartka jest wydmuchiwana to albo klapony nie trzymają albo uszczelniacz na wale albo tłok, pierścienie, cylinder.....?  Zapłon też bym sprawdził.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz małe doświadczenie, czy nie lepiej udać się do serwisu :)

Masz niedaleko!

Chyba, że lubisz doświadczenia  ;)

 

Gdzie napisałem że mam małe doświadczenie? Silnik dwusuwowy jest dość prostą konstrukcją ale nie raz są zagadki takie jak u mnie więc jestem na forum. SIlnik był w serwisie w Giżycku i niestety tylko wzieli kasę,  niepotrzebnie zmienili olej w spodzinie a silnik dalej nie chodził jak trzeba.

 

Od tamtej pory słowo SERWIS kojarzy mi się z partactwem i tak niestety jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej rozumiem że trzeba zmienić ale ja zmieniałem go przed oddaniem do serwisu i dlatego zastrzegłem żeby tego nie robili więc stąd moja złość.

Co do zapłonu-świeca jest nowa,iskra jest,stara świeca była brązowo-brunatna więc barwa odpowiednia.Przerwa na świecy 0,5mm. Przewody suche,czyste,nieskorodowane i niepoprzecierane.

 

Możesz mi podpowiedzieć jak poprawnie zamontować koło zamachowe gdyż było ściągane,może źle złożyli-dla mnie te znaki na kole są trochę za tajemnicze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...