Maciejosja Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego Witam zakupiłem silnik yamaha 9.9czterosow.Silniczek pali super, chodzi równo, reaguje na manetkę do momentu rozgrzania się potem tak jakby cylinder przerywał brakuje mu mocy i się dusi, nie jest to reguła nieraz potrafi płynąc i nic się nie dzieje. Czy ktoś z szanownych kolegów spotkał się z podobnym przypadkiem. Może jakieś sugestie odnośnie naprawy. Dowiedziałem się że prawdopodobnie jest to wina regulatora napięcia ale nie jestem tego pewny bardzo proszę was o pomoc dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego ,,..do momentu rozgrzania się potem tak jakby cylinder przerywał brakuje mu mocy i się dusi, nie jest to reguła nieraz potrafi płynąc i nic się nie dzieje..." Sprawdź ssanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego To może być wszystko, od świeć przez regulator, cewkę, ssanie, gaźnik brudny… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejosja Opublikowano 29 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 18 godzin temu, Saturn napisał: To może być wszystko, od świeć przez regulator, cewkę, ssanie, gaźnik brudny… Świece wymienione kable równierz, wyczyszczony gaźnik i cały nowy układ paliwowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 29 Lutego Udostępnij Opublikowano 29 Lutego (edytowane) Tam były dość wadliwe te regulatory, może na AliExpress bedza taniej niż w pl jeszcze pozostaje ten elektryczny dozownik ssania. Edytowane 29 Lutego przez Saturn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoki3 Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Moduł zapłonowy raczej bym wykluczył. Rozgrzany za każdym razem by padał. Jeśli wyczyściłeś układ paliwowy przyjrzyj się zbiornikowi paliwa . Silnik przy wysokich obrotach zaczyna pobierać więcej paliwa i jeśli jest brak odpowiedniego odpowietrzenia maszyna będzie się dusić do zgaśnięcia. Miałem podobnie z Yamahą 50Hp, pomogła dopiero wymiana zbiornika na inny. Jeśli, to zawiedzie należy sprawdzić uszczelniacze silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Wystarczy odkręcić korek paliwa też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Podpompuj gruchą jak przejdzie to coś z zasilaniem paliwem. Odkręć odpowietrznik, sprawdź filierek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca Luzy zaworowe sprawdzone ? Może mieć za ciasno i jak się nagrzeje to podparty zawor masz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.