YS3F Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Mam daleko i nie po drodze, żeby zdemontować manetkę z łodzi, a chciałbym go odpalić w beczce przed sezonem. Czy macie jakiś pomysł co z czym zewrzeć? Silnik z 2001r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrZibi Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 A co robisz, żeby Saab zakręcił rozrusznikiem ??? ;D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YS3F Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 W saabie kręcę kluczykiem :P a tu muszę coś pozwierać :D Ktoś chętny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 A awaryjnego rozrusznika nie masz ;) Kawałek sznurka i szarpnij. Manual się kłania. Tylko jak zgasisz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YS3F Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 W tym nie ma szarpaka... Po za tym warto byłoby sprawdzić też sam rozrusznik, teoretycznie jak podam plus do solenoidu to powinien odpalić? Tylko jak zgasić?F25AMH_E_65W_28197_Z8_C2.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Nie wiem jakie masz tam gniazdo :-\ . Pod linkiem są schematy, zdjęcia do manetki 703 wszystko widać jak odpalić ,zgasić . http://www.svlc.us/yamaha-703-remote-control-wiring-diagram.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Aby zgasł wystarczy kabel wysokiego napięcia zdjąć ze świecy dobrymi kombinerkami izolowanymi . Kabel wysokiego po ściągnięciu trzymać na korpusie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YS3F Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Nie wiem jakie masz tam gniazdo :-\ . Pod linkiem są schematy, zdjęcia do manetki 703 wszystko widać jak odpalić ,zgasić . http://www.svlc.us/yamaha-703-remote-control-wiring-diagram.html Elegancko! Właśnie chyba taką mam :) Wieczorem sprawdzę i będę działał - dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Ściągając fajkę ze świecy można uszkodzić cewkę wysokiego napięcia... Jeśli masz złącze manetki takie jak powyżej i kolory się zgadzają to: odpalasz przez podanie 12v+ do brązowego przewodu przy przekaźniku rozrusznika. Aby wyłączyć silnik biały przewód dotykasz do masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 To prawda zrzucanie fajki raczej tylko w ekstremalnych sytuacjach np.pożaru - ściągałem raz butem fajkę w palącej się płomieniem WSC-ę :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YS3F Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Jednak okazało się, że jest nieco inne złącze... :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://cdn.yamaha-motor.eu/owner-manuals/Outboard%20Engines/u65w75a0.pdf co do szarpaka: na str. 5-6 masz jak to zrobić bez akumulatora ( na wodzie często się może zdarzyć) A gaszenie? zamknij mu szczelnie dopływ powietrza Jak nie kminisz kabelków to lepiej nie pchaj tam łapek bo coś uwalisz i będzie płacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nigdy nigdzie cewki ani modułu nie uszkodziłem po ściągnięciu fajki. Tak zawsze się sprawdza który cylinder nie chodzi. Zawsze po ściągnięciu fajka na masę (blok silnika). Problemem mogą być cewki zespolone na poszczególne cylindry. Ale w tych silnikach to może za parę lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Lucky men, ale Kiedyś musi być pierwszy raz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.