Skrobik Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Witam. Wiem że temat się powtarzał ale nie wiem jak jest w przypadku silnika na wtrysku paliwa. Mam Yamahę gp1300 silnik jest po kapitalce i chciałbym usunąć dozownik lecz nie wiem czy napewno to dobre rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Ja bym tego nie ruszal , Nie zawsze premix jest lepszym rozwiazaniem, W silniku 1300 w odroznieniu od 1200, uklad oleju jest bardzo niezawodny. Skoro zrobiona kapitalka to zakladam ze przewody sa sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Jesli zdecydujesz odlaczyc to pamietaj, ze mieszanke bedziesz musial robic 1:27 bo tyle ponoc daje pompa przy pelnym otwarciu przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrobik Opublikowano 28 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 Jesteś pewien że 1:27 ja gdzieś wyczytałem że 1:40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 28 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 Napewno oszczedniej jest z dozownikiem , wejdz sobie ma forum greenhulk co pisza uzytkownicy gp1300, raczej zeby pozostac przy dozowniku oleju , gdyz jest niezawodny. Trzeba poprostu skontrolowac ten uklad, stan przewodow , a same usuniecie dozownika to troche roboty i rozbierania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 Ten dozownik sam w sobie to sie raczej nie psuje.najczęstszą przyczyną awariu układu lubryfikacji są stare przewody,ktore potrafią peknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrobik Opublikowano 29 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 Dzięki panowie z odpowiedzi. Stanęło na tym że dozownik został zdemontowany lecz nie jestem pewien co do mieszanki czy robić 1:40 czy 1:27? Bo tu mam sprzeczne info a jednak wolałbym zalać dobra zwłaszcza że skuter jest postawimy na rivie i ma większą moc no seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 40:1 Dlaczego chcesz lac 27:1 , to negatywne jest dla silnika, zaklejanie swiec, nagar, dymienie Wiesz jak dziala dozownik ? Dozuje w zaleznosci od obrotow i obciazenia. Niektore dozowniki dodatkowo smaruja lozyska , wal korbowy (mgla olejowa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 W załączniku przesyłam zrzuty ekranu z serwisówki, proporcja dotyczy przy pełnym otwarciu przepustnicy, więc moim zdaniem usuwając dozownik trzeba robić mieszankę zalecaną na pełne otwarcie. gp1300 03-04.pdf gp1300 05.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 To logiczne , jak zrobisz mieszankę uśredniona to na pełnych obrotach będzie za mało i tyle . Dozownik zapewnia optymalizacje a tego już nie osiągniesz mieszanką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 Nie bede sie sprzeczal , ale wpisz w google yamaha GP1300 premix , znajdziesz kilkanascie postow od uzytkownikow , nikt nie leje 27:1 , ale standard to 40:1, czasami na docieranie robia 32:1 . 40:1 bez problemu dziala jako wartosc bardzo bezpieczna , za duzo oleju to tez zle. Jak kazdy wie najwiekszy problem w 2 suwach i smarowaniu to wysokie obroty i zamknieta przepustnica, wtedy silnik sie nie smaruje , dlatego najnowsze systemy smarowania oleju, mimo zamkniecia przepustnicy nadal podawaly olej. Ja i tak twierdze ze usuniecie lini olejowej w skuterze ktory uchodzi za niezawodny w tym temcie to blad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.