stasiek1970 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Wymieniłem czujnik trymu i dalej nie działa , okazało się że w kostce nie ma napięcia. Może ktoś pomoże znaleźć schemat , albo podpowie skąd ma dojść napięcie do czujnika. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Yamaha oferuje czujniki trymu w dwóch wersjach. Cyfrowej i analogowej. Czujnik musi być dopasowany do zegara albo odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 6 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Kupowałem wg nr katalogowego , a po za tym tak jak pisałem nie ma napięcia we wtyczce do której podpinam czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Rozmawiałem z serwisem , starsze silniki takie jak mój 2005. miały tylko analogowe i powinien bez problemu działać. Zmierzylem wartość oporu i czujnik jest ok , gość z serwisu twierdzi ze może poprzedni właściciel dłubal przy instalacji. Gdybym wiedział które to przewody od trymu wchodzą do zegara to bym sprawdził. Może ktoś wie? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Stacho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Podałem Ci na schematach. Analogowy to dwa przewody. Czarny i różowy. Napięcie zegar podaje po włączeniu zapłonu. Do zegara dochodzą dwie masy (black). Jedna do zasilania podświetlenia budzika a druga z czujnika. Napięcie do zegara też dwoma przewodami Yellow i L (niebieski). Yellow to w +12V ze stacyjki a L to +12V do podświetlenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 A gdybyś był zainteresowany zakupem czujnika trymu (nówka) to jestem w posiadaniu w przystępnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Dzięki. Zastanawia mnie dlaczego na zegarze przy wypietym wtyku od czujnika jest wskazanie trymu na maksa , może są zmostkowane przewody? Sprawdzę to A może tak ma być. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Mogły ktoś z Was odłączyć czujnik trymu i sprawdzić czy będzie jakiekolwiek wskazanie na zegarze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 13 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Według schematu wejście do licznika jest podłużne a u mnie jest okrągłe. Znalazłem wtyk przed licznikiem do niczego nie podpięty , a przy silniku wpięty jest do niego czujnik trymu , może ktoś wie jak i gdzie go podłączyć. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Okrągły, podłużny ukośny i inne takie kształtki są bez znaczenia przy szukaniu prawidłowego polączenia pinów. Musisz szukać mas i plusów. Przed włączeniem zapłonu i po włączeniu zapłonu. A tak naprawdę to te zegary mają jakieś symbole np. 6Y7-83540-20 Jakieś foty byś powklejał to da się może jakoś porozumieć. Inaczej to kiszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Wtyczka pusta i nie ma gdzie podłączyć , żadnych wolnych przewodów przy zegarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Wejście do multizegara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 A Ty dalej swoje. Uparty jesteś. Z NATO dostałeś te zegary, że tak okrywasz je tajemnicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Zrobię dziś od czoła i wstawię. Myślałem że o podłączenie chodzi. Sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Juz jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Juz jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rycerzyk Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Ja podłączałem według takiego schematu: multizegar.pdf.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Nie wiem , może podpowiedz czy mam podpiąć się pod jakie przewody ? Czy pod multizegar bezpośrednio można. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Tak to wygląda w środku i gdzie mam podpiąć czujnik trymu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Wiązka jest do dwóch zegarów , oddzielnie był trym, a jest tylko jeden razem z trymem i gdzie mam się wpiąć z przewodami od czujnika trymu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Tutaj jest trochę informacji. http://www.mbcboats.com/perfbull/YamahaMFGaugeKitInstall.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Nie znalazłem rozwiązania , tak wygląda jakby brakowało przewodów od zegara , chociaż nie ma śladów rozbierania , ani obciętych przewodów. Może wystarczy podłączyć się pod jakieś przewody , ale gdzie? te co idą to są od alarmu ciśnienia oleju , temperatury itd. więc ja już nie wiem. Dzwoniłem do serwisu , to mi każą z łódką przyjechać , a trochę daleko koło 100km. To co Kamil wysłałeś to wychodzi że 6 albo 12 przewodów z zegara , a u mnie jest 8 . Może miał kto taki problem , proszę o pomoc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Wbij tutaj dane Twojego silnika i pobierz odpowiednie instrukcje: https://www.yamahapubs.com/ Zegary digital są podobne ale mogą się różnić, jak to u Yamahy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek1970 Opublikowano 15 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Ten link napewno jest dobry? Jak tak to napisz co mam wprowadzać po kolei , bo coś mi nie wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Musisz wpisać numery Twojego motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.