vanos Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Ahoj przygodo!! Więc w koncu wyśniony urlopik, Mazury, łupinka w wodzie.... Pierwszy rejs i pechowo bo nie dość, że zmokliśmy to silnik nie chce pracować szybciej. Silnik, ktory zawsze dobrze smigał teraz rozkręca sie tylko do 2700orb/min i tyle. Gdzie zacząć szukać? help proszę https://drive.google.com/drive/folders/1-_6YSyXygXiDv-1m33NvNJ77zX0ANwD2?usp=sharing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Pompa paliwa , pompuj gruszka w czasie plywania , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 2700 obrotów śmierdzi trybem awaryjnym , w tych silnikach były dwa powody . Niski poziom oleju jesli to Wersja autolube lub za wysoka temperatura . Pierwsze sprawdzisz od razu . Drugie to albo faktycznie brak chłodzenia albo zawalone kamieniem kanały lub tez wadliwy termostat , który możesz wyjąc i próbnie popływać bez niego. Pompa paliwa nawet o mniejszym wydatku w końcu napełni gaźniki a te pozwolą nawet na chwile zasilić silnik na pełnym gazie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanos Opublikowano 17 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Heya. Dzięki za odzew. Tak to jest autolube. Również myślałem że to tryb awaryjny. Równo 2700 rpm i koniec. Ale wtedy by chyba manetka piszczała. Mam dodatkowy czujnik temperatury i max było 40 po dłuższej chwili pracy, przepływ wody swobodny bo kanały są drożne i czyste. Diodka na przodzie silnika świeci zielona. Czujnik oleju dziala bo wyjalem plywak to zaczelo piszczec 2 manetce i diodka czerwona. Czy tam można jakies obejscie zrobić? ;) ide grzebać mam nadzieje ze nie wpadne do wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Czyli tryb awaryjny można wykluczyć . A z Manetki na pewno gaźniki do końca otwiera ? Może coś się przystawiło albo coś z Manetka nie tak ? Zdejmij czapę i zobacz czy otwiera do końca . Zdejmij tez przewód paliwa prowadzący z pompy do gaźników i przepompuj gruszka zobacz czy idzie lekko . Ja kiedyś Miałem problem z samym złączem paliwa które podawało z oporem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanos Opublikowano 17 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Siemandero. Złacze paliwa, filterek i pompka przeszyszczone. Wszystko dobrze i idzie paliwko. Alarm oleju i przegrzania wyeliminowalem jako powód. Pipczyk dziala gdy zasymulowane. Rozebrałem gaźniki i były czyste. Szkoda ze zegary do synchro zostawilem w domu. Sie nie dam bez walki? Zauważyłem dziwne coś na dolnym gazniku. Jeszcze nie wiem do czego służy. [https://drive.google.com/file/d/1cRQb5EwlJLYMAmsWh4GdqeKhBn_TFsuX/view?usp=drivesdk] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanos Opublikowano 17 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Po wyczyszczeniu wszystkiego i montażu silnik pracuje prawidłowo. Jak miło znów płynąć ślizgiem... Pozdrawiam z Mikołajek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.