Skocz do zawartości

Yamaha 2suw 50 odcinka mocy


vanos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ahoj przygodo!!

Więc w koncu wyśniony urlopik, Mazury, łupinka w wodzie....

Pierwszy rejs i pechowo bo nie dość, że zmokliśmy to silnik nie chce pracować szybciej.

Silnik, ktory zawsze dobrze smigał teraz rozkręca sie tylko do 2700orb/min i tyle.

Gdzie zacząć szukać? help proszę

 

https://drive.google.com/drive/folders/1-_6YSyXygXiDv-1m33NvNJ77zX0ANwD2?usp=sharing

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2700 obrotów śmierdzi trybem awaryjnym , w tych silnikach były dwa powody . Niski poziom oleju jesli to

Wersja autolube lub za wysoka temperatura . Pierwsze sprawdzisz od razu . Drugie to albo faktycznie brak chłodzenia albo zawalone kamieniem kanały lub tez wadliwy termostat , który możesz wyjąc i próbnie popływać bez niego. Pompa paliwa nawet o mniejszym wydatku w końcu napełni gaźniki a te pozwolą nawet na chwile  zasilić silnik na pełnym gazie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heya. Dzięki za odzew.

Tak to jest autolube.

Również myślałem że to tryb awaryjny. Równo 2700 rpm i koniec.

Ale wtedy by chyba manetka piszczała.

Mam dodatkowy czujnik temperatury i max było 40 po dłuższej chwili pracy,

przepływ wody swobodny bo kanały są drożne i czyste.

Diodka na przodzie silnika świeci zielona.

Czujnik oleju dziala bo wyjalem plywak to zaczelo piszczec 2 manetce i diodka czerwona. Czy tam można jakies obejscie zrobić? ;)

ide grzebać mam nadzieje ze nie wpadne do wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tryb awaryjny można wykluczyć . A z

Manetki na pewno gaźniki do końca otwiera ? Może coś się przystawiło albo coś z

Manetka nie tak ? Zdejmij czapę i zobacz czy otwiera do końca . Zdejmij tez przewód paliwa prowadzący z pompy do gaźników i przepompuj gruszka zobacz czy idzie lekko . Ja kiedyś

Miałem problem z samym złączem paliwa które podawało z oporem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemandero.

Złacze paliwa, filterek i pompka przeszyszczone.

Wszystko dobrze i idzie paliwko.

Alarm oleju i przegrzania wyeliminowalem jako powód.

Pipczyk dziala gdy zasymulowane.

Rozebrałem gaźniki i były czyste. Szkoda ze zegary do synchro zostawilem w domu. Sie nie dam bez walki?

Zauważyłem dziwne coś na dolnym gazniku.

Jeszcze nie wiem do czego służy.

[https://drive.google.com/file/d/1cRQb5EwlJLYMAmsWh4GdqeKhBn_TFsuX/view?usp=drivesdk]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...