Andrzej Złota Rączka Opublikowano 7 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2024 Witam wszystkich serdecznie. Jestem szczęśliwym posiadaczem silnika takiego jak w tytule 9.9. 4suw. Od momentu zakupu sprzęt poddymiał, szukałem przyczyny w układzie tłokowo korbowym, pierścienie tłokowe, nie a świece zapłonowe czarne. Wymieniłem termostat, bo faktycznie był cały czas otwarty. Usiadłem po raz kolejny do gaźnika, ale tym razem z serwisową instrukcją naprawy, wyczyściłem, wydmuchałem i....... w ostatnim punkcie doszedłem do wyłącznika automatycznego ssania. okazało się że brak tłoczka i silnik pracował cały czas na bogatej mieszance. Prośba jest taka może ktoś z kolegów takową część posiada? Numer części to 6G8-1410A-01 Zdjęcie poglądowe niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 16 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2024 Element ze zdjęcia jest kompletny . Co dokladnie Ci Brakuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2024 Ten ,, wynalazek" z punktu widzenia automatyki ,,ssania" to bubel. Jak działa to jest o.k. ale jak przestanie działać to pojawia się duży problem. ,,Zalewanie" silnika powoduje jego unieruchomienie. Powinno być odwrotnie. Jak ulegnie awarii to pojawia się problem z uruchomieniem silnika ale po rozgrzaniu motorek pracuje bez zarzutu. Niestety trzeba sprawdzić: -samo ustrojstwo czy działa po podaniu 12V DC -układ zasilania ustrojstwa Używanych i sprawnych raczej nikt nie będzie miał. Albo kupno nowego albo przemyśl jak to działa i spróbuj zaprojektować ,,zaślepkę" z iglicą. Awaryjność tego termozaworu wynika z jego sposobu pracy. Po uruchomieniu silnika termozawór jest cały czas grzany elektrycznie i zamyka kanalik dodatkowej dawki paliwa. Jeżeli grzanie ustanie to silnik się ,,zaleje" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltysik Opublikowano 3 Lutego 2024 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2024 Koledzy. Mam ten sam silnik i ten sam kłopot. Sprawcę problemów zdiagnozował kolega, doświadczony motorowodniak, Dawid. "Odstawil" ten zawór i silnik staruje . Wprawdzie po 3-cim lub 5-tym zakręceniu zapala i pracuje. W czasie testu na stole na podane 12V zawór nie reagował. Przy okazji pomiaru na pracującym silniku, na przewodach zasilających ten pechowy zawór stwierdziliśmy napięcie 4,5 do 5V. Czy to nie będzie kolejnym problemem gdy kupię nowy zawór ssania???? Pozdrawiam Jan Sołtysik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Złota Rączka Opublikowano 4 Lutego 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2024 Mike 217, jak najbardziej masz rację, ten ze zdjęcia jest cały. To zdjęcie jest tylko poglądowe. W moim brak tego tłoczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Złota Rączka Opublikowano 4 Lutego 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2024 18 godzin temu, soltysik napisał: Przy okazji pomiaru na pracującym silniku, na przewodach zasilających ten pechowy zawór stwierdziliśmy napięcie 4,5 do 5V. Tak, jak najbardziej to będzie przyczyna usterki, ale ja również muszę to sprawdzić, bo tego nie sprawdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Złota Rączka Opublikowano 5 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia (edytowane) Zapomniałem napisać, udało mi się dostać ten zawór razem z tłoczkiem w komplecie. Po zamontowaniu silnik pracuje równo i nie dymi, i ma moc! Edytowane 5 Stycznia przez Andrzej Złota Rączka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.