Sebastian77 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witam, Szukam informacji na temat SC, słyszałem że jest to element podwyższonego ryzyka jeśli chodzi o awarie w tym modelu. Mój skuter ma około 65 MTG, nie ma żadnych oznak czy symptomów że coś jest nie tak, ale wolę chuchać na zimno. Co pada w tym SC jakie są tego konsekwencje? jak z tym sobie radzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Jezeli serwisujesz skuter, to serwisant powinien Ci wszystko powiedziec o stanie sprzegiel twojej sprezarki. Jezeli plywasz normalnie to kola i zprzegla wedlug zalecen producenta. A ja sie znasz to wymontuj ja i sprawdz ew powymieniaj co trzeba. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Turbina jest napędzana mechanicznie poprzez zębatki i sprzęgło jednokierunkowe bezpośrednio z wału. Modele do 2012 (do połowy roku) miały wadę sprzęgła (1 akcja serwisowa) a także wadliwe zębatki(2 akcja serwisowa)Od 2013 wszystkie te wady usunięto. (Wiadomość z innego Forum ) Więc myślę że warto się się zainteresować napędem Turbo ;) http://www.personalwatercraft.com/gallery/gallery.php/d/7731-2/FX-SHO-Cruiser_studio6.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Jutro dzwonię do Yamaha Polska i pytam czy jest jakaś akcja serwisowa - dzięki 7mka P.S serwisuje sam po okresie gwarancyjnym, Wyjąłem turbinę, turbina kręci się bez żadnego oporu, nie ma luzów , zęby jak nowe, sprzęgło jednokierunkowe tez działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Sebastian wiesz coś na ten temat sprzęgła ,podziel się z wiedzą :) bo przebieg masz realny więc inni będą wiedzieć co i jak :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Dzwonilem do dilera, powiedziałem o co chodzi i padło pytanie czy chce naprawić na gwarancji, ja na to ze skuter mam sprawny i pytam czy jest jakaś akcja serwisowa, maja sprawdzić i oddzwonic, ale jakoś się nie kwapią, jak tylko będę miał info to napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 nikt Ci niczego nie wymieni. To tak samo jak byla sytuacja z ceramicznymi sprzeglami w Seadoo, lub urywajacymi sie zaworami. Ten kto mial farta plywal. tak samo u Ciebie. W sumie prosta robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Ten model Yamahy robi sie coraz popularniejszy zapewne dla tego ze cena robi sie przystępna jak na turystyka ,co do sprzęgła zapewne na gwarancji by wymienili na nowe a takto wymiana bedzie kosztowna chodzi zestaw kół u Sebastiana przy tym przebiegu powinny byc jak nowe, ciekawe co serwis ostatecznie powie i dla tego drąże temat :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 No jest to frustrujące >:( , z jednej strony jeszcze działa i wygląda dobrze, z drugiej wiem że się ma rozsypać czy zepsuć. http://seb.internetdsl.pl/yama/1.jpg http://seb.internetdsl.pl/yama/2.jpg http://seb.internetdsl.pl/yama/3.jpg http://seb.internetdsl.pl/yama/4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 lepiej wymienić za wczasu ( nawet jak są piękne i ładne ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 To to jest frustrujące na ale perspektywa rozlecenia się jest już w.......... więc lepiej wymienić ;). Swoją drogą wygląda nie nagannie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dziękuje za rady myślałem żeby ten sezon popływać ale faktycznie lepiej wymienić, teraz pytanie, wymienić tylko to sprzęgło http://www.ebay.com/itm/Yamaha-FZR-FZS-FX-Supercharged-Gear-Dampener-/221038665006?pt=Personal_Watercraft_Parts&vxp=mtr&hash=item3376ee5d2e czy cały zestaw http://www.ebay.com/itm/Yamaha-FX-SHO-FZR-FZS-RIVA-YAMAHA-Supercharger-UPGRADE-Kit-Gear-Shaft-Dampener-/141027216752?pt=Personal_Watercraft_Parts&hash=item20d5e08d70&vxp=mtr Chyba że cały zestaw wymienia się jak doszło do uszkodzenia zębów ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 jak juz robisz to wymien caly zestaw. bedziesz wtedy pewnien ze wszystko bedzie cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 dziwię się, iż Cie namawiają na wydanie 1600$ pomimo, iż zębatki masz jak nowe. W większości przypadków nawet te felerne montowane do połowy 2012 roku wytrzymują ponad 100 h. Ten zestaw za 1600$ to jest zestaw do maszyn tuningowanych...i go nie potrzebujesz - szkoda kasy- ponadto gumowe damperki są dobre na prezentacji...jak się gumki wyklepią to będziesz miał b.duży luz i ząbki szybko polecą od uderzeń. Jak podasz numer silnika to Ci powiem czy masz nowy typ zębatek...możesz także policzyć ilość zębów gdyż nowy zestaw ma inną ilość zębów na obydwu zębatkach i zmienia się je jako komplet. Yamaha już to wszystko poprawiła i nikt już z tym problemem nie wrócił więc po co eksperymentować. Nawet jak masz felerne koła to regularnie(po każdym sezonie) je sprawdzając zauważysz iż się zużywają- wtedy je natychmiast wymieniaj. Uwaga na allegro można kupić komplety z poprzednich wersji tkz z demontażu - i co ciekawe sprzedają je goście będący użytkownikami tego forum(nie będę wymieniał nicku)...twierdzą iż nie wiedzą czy to nowy czy stary typ...ale tutaj doradzają. Masz problem pytaj - podeślę odpowiednie materiały od A-z. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 dzięki za zainteresowanie, mój skuter to model 2010 , spisałem ten numer z pokrywy silnika: Yamaha 6S5 JF180ANEU 1022631 F Nie kupiłem żadnego kitu, w tym roku budżet już przekroczyłem, więc tylko serwis olejowy, zakładam że nie zrobię więcej jak 15-20 godzin w tym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 podaj maila to Ci podeślę "tajne" dane serwisowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 szukaj innego numeru powinny się zaczynać od 6AN-..... lub 6CS-...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 PW poszło, Sorki za jakość zdjęcia, czy to nie będzie ten numer? Jeśli nie ten to po południu sprawdzę. http://seb.internetdsl.pl/yama/5.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.