dimcar Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Yamaha fxho 07r Jak długo stoi np: przez noc to rano problem z odpaleniem czasem trzeba kręcić z kilka minut Jak już odpali to później za każdym jest ok, problem wraca jak dłużej postoi. Co to może być, pod kompa dopiero dzisiaj będziemy podłączać, jak wyskoczy jakiś błąd to napisz , ale może ktoś tak na szybko wie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Sprobuj naladowac akumulator przez noc i zobacz czy cos pomoglo. Kiedy wymieniales swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Yamaha fxho 07r Jak długo stoi np: przez noc to rano problem z odpaleniem czasem trzeba kręcić z kilka minut Jak już odpali to później za każdym jest ok, problem wraca jak dłużej postoi. Co to może być, pod kompa dopiero dzisiaj będziemy podłączać, jak wyskoczy jakiś błąd to napisz , ale może ktoś tak na szybko wie ?? 1 możliwość - uszkodzony zawór zwrotny w pompie paliwa w baku i paliwo ścieka do baku...zanim napełni sie linia paliwowa poprzez "cykające" wtryski to może tyle potrwać 2 możliwość - lejące wtryski i paliwo spływa do cylindrów - prosta diagnoza - po kilkunastu sekundach kręcenia, jak nie odpali wykręć wszystkie 4 świece i sprawdź czy którać nie jest mokra - jeżeli tak to wtryski 3 - warto zmierzyć kompresję na cylindrach 4 - nowe świece...choć wątpię 5 - elektryka - nie daje iskry - tutaj mozliwości mamy wiele - o testach i mozliwościach będziemy gdybać jak sprawdzisz pkt 1-4 myślę że w tym przypadku komp nic nie pokaże (brak błędów) ten filmik wszystko Ci wyjaśni miłej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimcar Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 A mozecie wskazac na ponizszym rysunku który to z tych zaworków to ten o którym mowa http://www.yamahapartshouse.com/oemparts/a/yam/5003a666f870021f60a13917/fuel-tank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 tak dokładnie to regulator ciśnienia... ale w katalogu spare parts nie występuje jako oddzielna część zamienna - jest sprzedawany jako cała pompa i on tam jest w niej zaadoptowany. Najlepiej zapiąć manometr i sprawdzic co na listwie słychać - jakie ciśnienie?? jak będzie spadać to można zagiąć-ścisnąć wąż idący w str.baku....to takie chałupnicze sposoby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Zaslep fabryczny regulator i zaloz zewnetrzny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Zaslep fabryczny regulator i zaloz zewnetrzny. Oczywiście jak będzie padnięty tak można zrobić-..ale kolega jeszcze chyba nic nie zdiagnozował...tak czy inaczej rokowania są dość dobre ;) Sprawdziłem ceny...co ciekawe dobry KIT regulator ciśnienia RIVA kosztuje tyle samo co kompletna pompa z regulatorem yamahy OME..chyba że ktoś dysponuje tańszym regulatorem.. http://www.yamahapart.com/oemparts/a/yam/5003a665f870021f60a13910/electrical-3 http://www.4-tecperformance.com/index.php?main_page=product_info&cPath=16_82_95&products_id=1221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimcar Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Yamaha fxho 07r Jak długo stoi np: przez noc to rano problem z odpaleniem czasem trzeba kręcić z kilka minut Jak już odpali to później za każdym jest ok, problem wraca jak dłużej postoi. Co to może być, pod kompa dopiero dzisiaj będziemy podłączać, jak wyskoczy jakiś błąd to napisz , ale może ktoś tak na szybko wie ?? 1 możliwość - uszkodzony zawór zwrotny w pompie paliwa w baku i paliwo ścieka do baku...zanim napełni sie linia paliwowa poprzez "cykające" wtryski to może tyle potrwać 2 możliwość - lejące wtryski i paliwo spływa do cylindrów - prosta diagnoza - po kilkunastu sekundach kręcenia, jak nie odpali wykręć wszystkie 4 świece i sprawdź czy którać nie jest mokra - jeżeli tak to wtryski 3 - warto zmierzyć kompresję na cylindrach 4 - nowe świece...choć wątpię 5 - elektryka - nie daje iskry - tutaj mozliwości mamy wiele - o testach i mozliwościach będziemy gdybać jak sprawdzisz pkt 1-4 myślę że w tym przypadku komp nic nie pokaże (brak błędów) ten filmik wszystko Ci wyjaśni miłej zabawy Więc tak: Wtryski ok nie leją Ale wyszło co coś innego na zimnym silniku nie ma sprężania tzn jest max do 4 bar Okazało się że oleju było ledwo na czubku miarki, Wymieniłem ole i filtr i swiece po wymianie dalej kompresja na 4 bar , jak psikne do cilindrów olej w sprayu to wzrasta do 9-11 bar i po chwili jak gowydmuch to spada popma działa ok, regulatora nie sprawdzałem Podłączyłem YDS - i na kompie wszystkie wartości w normie, znalazło kilka błędów - pokazana na zdjęciu Przypuszczam że przez niski stan oleju pierścienie się przytarły i na zimnym brak kompresji. Proszę o opine i podpowiedzi co myślicie. http://www.fotosik.pl/zdjecie/573c17aac158fcfd http://www.fotosik.pl/zdjecie/b45aa4678a7f46d6 http://www.fotosik.pl/zdjecie/51ada3a203d2665d http://www.fotosik.pl/zdjecie/1b8b13e62d2c4a9e Ale.. jeszcze jedno, znalazłem na youtube : ciekawa sprawa , z tym czyszczeniem doloto co ma wpływ na sprężanie, w tym moim tez filtr jest taki uwalony olejem a i w obudowie filtr był olej w płynnej postaci, tak jakby ktos kiedyś przelał ponad stan, jak myślicie przeczyszczenie tych wlotów może pomóc tak jak tu na filmie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 A zawory kiedy były regulowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimcar Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 pewnie nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Masz do wymiany pierścienie to pewne Przy tej akcji też warto zawory sprawdzić i bym zmienił łańcuch rozrządu i napinacz Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimcar Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 A co z tym ostatnim filmem który wsadziłem , może warto spróbować ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Nie wierzę w takie kadzidło....testuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Zrób próbę szczelności i osłuchaj, którędy powietrze ucieka. Jeżeli pierścienie to przez odmę będzie uciekało. A jak zawory to kolektorami. A może i jedno i drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Zrób próbę szczelności i osłuchaj, którędy powietrze ucieka. Jeżeli pierścienie to przez odmę będzie uciekało. A jak zawory to kolektorami. A może i jedno i drugie. Ale kolega już sprawdził....jak dał "olej" do cylindra to kompresja jest ok więc jest jak pisałem powyżej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Pomiar szczelności różni się trochę od pomiaru kompresji. Olej doszczelnia pierścienie i stąd wzrost kompresji. Ale początek niedomykania zaworów też da takie objawy. Po rozgrzaniu silnik dymi z odmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 ale też kolega opisywał, że prawie oleju nie było na miarce....więc chyba oczywiste, że został spalony ...więc pierścienie na 100% a reszta do sprawdzenia j.w. czy się mylę..?? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Na 99% nie mylisz się :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.