Tonic Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Witam. Zakupiłem VXR-a z 16r. z silnikiem 1.8HO z przebiegiem 74mth. Mam pytanie odnośnie rozrządu. Okazało się po zdjęciu dekla, że mam stary wadliwy rozrząd, tzn. ten lekko odchudzony, który z tego co czytałem lubił się zrywać. Co doradzicie? Czy zmieniać na ten poprawiony wraz kołami wałków rozrządu? Czy w ogóle jest taka możliwość żeby zamontować ten poprawiony do mojego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia (edytowane) jesteś pewien, że masz gorszy łąńcuch ?, wrzuć tu fotki, bo ludzie straszne głupoty piszą, starasz się pomoc, a po 45 poście okazuje się , że ich ocena sytuacji jest nieprawidłowa oficjalny zestaw modernizacyjny zawiera 1. wał korbowy 2. Łańcuch 3. zębatki 4. prowadnice 5. śruby i jak wszystko w Yamaha kosztuje w hu hu pieniędzy (około 10tyś zł + robota nie tania ), trzeba nerkę sprzedać, kredyt w parabanku 🙂 a więc mimo, że zaleca się wymianę wału to część ludzi pomija ten krok i jest taniej (łancuch,prowadnice,zębatki, śruby) i ostatni krok najtańszy to wymiana samego łańcucha z napinaczem Edytowane 14 Kwietnia przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonic Opublikowano 14 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Podsyłam link do zdjęcia łańcucha: https://ibb.co/wS4h0b3 Zweryfikuj proszę bo może jednak się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonic Opublikowano 14 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Dzięki wielkie za zainteresowanie ale zamykam wątek. Poszperałem w necie i okazało się, że moja Yamaha ma już poprawiony rozrząd. Znalazłem fotki łańcuchów, porównałem ze swoim i mogę spać spokojnie:) Podsyłam link ilustrujący różnice w konstrukcji: https://ibb.co/ZhWkKpJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia dokladnie masz nowy typ lancucha 4/5 , dlatego chciałem fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia (edytowane) Co nie oznacza, że jest wieczny ten łańcuch. Należy go przewijać i oglądać każde ogniwo pod kątem pęknięcia . Edytowane 15 Kwietnia przez Saturn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonic Opublikowano 15 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia Tak zrobię skoro i tak łańcuch mam odkryty.. A jak myślicie, co ile weryfikować stan ogniwek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 15 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia Najlepiej co sezon 🙂 ale uszczelka nie wytrzyma tylu montaży i do tego jest droga. co 50 h przeglądałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia (edytowane) W dniu 15.04.2024 o 15:29, Saturn napisał: Najlepiej co sezon 🙂 ale uszczelka nie wytrzyma tylu montaży i do tego jest droga. co 50 h przeglądałem. a czy komuś się urwał poprawiony rozrząd? Edytowane 18 Kwietnia przez pk1pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia W PL Yamaha nie jest liderem sprzedaży więc ilość kutrow jest znikoma w porównaniu do SD może Kazik USA ma więcej doświadczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.