gregorioo Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Ostatnio zaniepokoiły mnie wysokie obroty na biegu jałowym w silniku Yamaha Yamalube 40. Może nie było by to uciążliwe, ale gdy wrzucam bieg to uderzenie jest na tyle mocne, że aż mi się to nie podoba. Tak na ucho jest około 1300-1800 obr/min. Świece były wymienione w zeszłym sezonie i obroty po tej operacji nieco się unormowały, jednak teraz jest to samo ( na nowych świecach może przepracowane było 20-30 godz.). W tym sezonie po zimie silnik chodził kilka godzin, jednak problem pozostał. Gdzie może leżeć przyczyna? Jak jej zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 "Fałszywe" powietrze,nieszczelny układ dolotowy? Jaki jest kolor elektrody na świecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 1.Sprawdź czy nie ma luzów na cięgłach. Odepnij cięgło gazu od silnika i dociśnij dźwignię gazu do zderzaka ( przy gaźniku). 2.Sprawdź ssanie wolne obroty reguluje się ,,na biegu" pod obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertGTI Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Jaki to silnik dokładnie ? Jeśli wtrysk to gdzieś lewe powietrze pewnie. Jak gaźnik to regulacja i synchronizacja gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Silnik nawet w wtryskiem paliwa może mieć nieszczelny kolektor dolotowy za przepustnicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorioo Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Silnik dwusuwowy taki jak ten: http://images.psndealer.com/dealersite/images/hobesoundmarine/VP1945499_1.jpg Czy własnymi siłami jestem w stanie obniżyć obroty? Po podniesieniu obudowy jest taka podziałka z trzema kreskami. Czy jest ona na odpowiednim miejscu? http://zapodaj.net/fb8086ca1681c.jpg.html Manetka jest ustawiona na pozycji biegu jałowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Uważaj żeby to nie była podziałka np.pompy olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertGTI Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Ściągnij sobie serwisówkę do tego silnika i wyreguluj prawidłowo gaźniki, lub poproś kogoś by to zrobił. Tego potencjometru nie ruszaj jeśli nie wiesz do czego służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.