matias123 Opublikowano 25 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2023 Witam. Przymierzam się do zamówienia Ciera 8 2024. mam pytanie co do silnika. Oczywiście sprzedawca uważa, że trzeba brać najsilniejszy. Czy ktoś znający się w temacie może podpowiedzieć ? opcje : 250 KM ECT 4.5 l MPI Bravo 3 MerCruiser (bez dopłaty) 250 KM ECT 4.5 l MPI/Bravo 3 DTS MerCruiser 300 KM ECT 6.2 l MPI/Bravo 3 DTS MerCruiser 350 KM ECT 6.2 l MPI/Bravo 3 DTS MerCruiser dopłata do najmocniejszego to 3800euro netto. czy ktoś podpowie jak wygląda sprawa ze spalaniem? Mazury trochę ślizgu trochę turystyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 Silnik 4.5 a 6.2 w praktyce to spora różnica w spalaniu przy szaleństwach. Wszystko zależy jak pływasz. 3800 eur to tez nie majątek przy wydatku bliskim pół banki. 8 nie jest okrętem, ale ma już rozbudowane hotelowe walory nad sportowymi. Warto wziąć pakiet kuchenny w kokpicie i oryginalnie pakiet camper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 Jeśli chcesz pływać przy pełnym obciążeniu to celuj w najmocniejszy silnik. Różnica w cenie jest pomijalna przy cenie dobrze wyposażonego egzemplarza. To nie jest łódź do szaleństw tylko do spokojnego cruisingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 28 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2023 To, że masz cierra8, z największym motorem nie znaczy, ze nie można mu wstawiać do WOT i pływać tylko cruisingowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Custom1600 Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 Bayliner Ciera 8 to dość ciężka udka, ale ma charakter, który kusi do szaleństwa do pełnej satysfakcji polecam silnik 6.2 szybciej wyjdzie w ślizg, i na mniejszych obrotach utrzymasz ja w ślizgu, a to zniweluje różnice w spalaniu w krótkich przelotach i nie będzie to tak odczuwalne, a frajda większa. Taka moja opinia oparta na własnych obserwacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 1 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2023 Mam nową 28 z wstawiony jednym z najmocniejszych silników VolvoPenta 6.0/380HP, ponoć moja łódź tez pływa nieźle z silnikiem Mercruiser 4.5l/250HP nie przeczę, natomiast mam sporo frajdy z pływania tą nie małą łódką, która z tym silnikiem nie ma żadnych problemów w kazdym momencie pływania. Kiedyś miałem łódkę z tym najmniejszym dla niej silnikiem i to był pierwszy i ostatni raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 2 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2023 sporo podobnymi lodkami plywalem z silnikiem 5.7 v8 mpi i mocy okolo 300KM, 300 pare kucy i to owszem dawalo rade , ale bylo czuc ze za malo. Nawet mam w rodzinie podobna konstrukcje tylko ma okolo 10lat, v8 5.7 moc chyba 330KM , waga ponad 6000 funty i jedyne co by sie przydalo to big block. a tu calkiem w standardzie 4.5 v6 to te 3800 ojro przy calym zakupie , bym sie nawet chwili nie zastanawial I bral 350KM 6.2 to chyba baza small block 5.7 tylko wiekszy skok, a więc silniczek ma sporo niutka na dole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 W dniu 2.12.2023 o 17:51, Kazik_usa napisał: sporo podobnymi lodkami plywalem z silnikiem 5.7 v8 mpi i mocy okolo 300KM, 300 pare kucy i to owszem dawalo rade , ale bylo czuc ze za malo. Nawet mam w rodzinie podobna konstrukcje tylko ma okolo 10lat, v8 5.7 moc chyba 330KM , waga ponad 6000 funty i jedyne co by sie przydalo to big block. a tu calkiem w standardzie 4.5 v6 to te 3800 ojro przy calym zakupie , bym sie nawet chwili nie zastanawial I bral 350KM 6.2 to chyba baza small block 5.7 tylko wiekszy skok, a więc silniczek ma sporo niutka na dole Kazik w temacie polityki to my się nie dogadamy,jak już zauważyłeś, natomiast w powyższym temacie mam podobne spostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.