Skocz do zawartości

Bayliner Ciera 8 jaki silnik


matias123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam się do zamówienia Ciera 8 2024. 
mam pytanie co do silnika. Oczywiście sprzedawca uważa, że trzeba brać najsilniejszy. Czy ktoś znający się w temacie może podpowiedzieć ?

opcje

  • 250 KM ECT 4.5 l MPI Bravo 3 MerCruiser (bez dopłaty)
  • 250 KM ECT 4.5 l MPI/Bravo 3 DTS MerCruiser
  • 300 KM ECT 6.2 l MPI/Bravo 3 DTS MerCruiser
  • 350 KM ECT 6.2 l MPI/Bravo 3 DTS MerCruiser

 

dopłata do najmocniejszego to 3800euro netto. 
 

czy ktoś podpowie jak wygląda sprawa ze spalaniem? Mazury trochę ślizgu trochę turystyki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 4.5 a 6.2 w praktyce to spora różnica w spalaniu przy szaleństwach. Wszystko zależy jak pływasz. 3800 eur to tez nie majątek przy wydatku bliskim pół banki. 

8 nie jest okrętem, ale ma już rozbudowane hotelowe walory nad sportowymi. Warto wziąć pakiet kuchenny w kokpicie i oryginalnie pakiet camper. 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Bayliner Ciera 8 to dość ciężka udka, ale ma charakter, który kusi do szaleństwa do pełnej satysfakcji polecam silnik 6.2 szybciej wyjdzie w ślizg, i na mniejszych obrotach utrzymasz ja w ślizgu, a to zniweluje różnice w spalaniu w krótkich przelotach i nie będzie to tak odczuwalne, a frajda większa. Taka moja opinia oparta na własnych obserwacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam nową 28 z wstawiony jednym z najmocniejszych silników VolvoPenta 6.0/380HP, ponoć moja łódź tez pływa nieźle z silnikiem Mercruiser 4.5l/250HP nie przeczę, natomiast mam sporo frajdy z pływania tą nie małą łódką, która z tym silnikiem nie ma żadnych problemów w kazdym momencie pływania. Kiedyś miałem łódkę z tym najmniejszym dla niej silnikiem i to był pierwszy i ostatni raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo podobnymi  lodkami plywalem z silnikiem 5.7 v8 mpi i mocy okolo  300KM, 300 pare kucy i to owszem dawalo rade ,  ale bylo czuc ze za malo. Nawet mam w rodzinie podobna konstrukcje tylko ma okolo 10lat, v8 5.7 moc chyba 330KM , waga ponad 6000 funty i jedyne co by sie przydalo to big block. 

 

a tu calkiem w standardzie  4.5 v6 to te 3800 ojro przy calym zakupie ,  bym sie nawet chwili nie zastanawial I bral 350KM 

 6.2 to chyba baza small block 5.7 tylko wiekszy  skok,  a więc silniczek ma sporo niutka na dole 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2023 o 17:51, Kazik_usa napisał:

sporo podobnymi  lodkami plywalem z silnikiem 5.7 v8 mpi i mocy okolo  300KM, 300 pare kucy i to owszem dawalo rade ,  ale bylo czuc ze za malo. Nawet mam w rodzinie podobna konstrukcje tylko ma okolo 10lat, v8 5.7 moc chyba 330KM , waga ponad 6000 funty i jedyne co by sie przydalo to big block. 

 

a tu calkiem w standardzie  4.5 v6 to te 3800 ojro przy calym zakupie ,  bym sie nawet chwili nie zastanawial I bral 350KM 

 6.2 to chyba baza small block 5.7 tylko wiekszy  skok,  a więc silniczek ma sporo niutka na dole 

Kazik w temacie polityki to my się nie dogadamy,jak już zauważyłeś, natomiast w powyższym temacie mam podobne spostrzeżenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...