marcin54962 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 witam Mam problem z silnikiem a mianowicie że nie mogę go odpalić zalewa świece co może się dziać ? A i jak wszcześniej nią pływałem to na pełnym gazie przerywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Zanim koledzy zaczną odpalać kryształowe kule i karty do tarota podaj choć czy to 2suw,4suw na gaźnikach czy wtrysku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etoart Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Hmm.... świece.....zalewa......przerywa...? Ciężka sprawa ! Jednak brał bym pod uwagę parum affinis,mieszanina stałych alkanów wydzielana m.in. z ciężkich frakcji o temperaturze wrzenia ponad 350 °C lub z frakcji smół wytlewnych . W przemyśle petrochemicznym nazwa zwyczajowa alkanów ,alifatycznych (niecyklicznych), w odróżnieniu od alkenów, zwanych olefinami i cykloalkanów nazywanych naftenami. Za mocno uchylasz źródło układu zasilania owego napędu , po czym następuje mniej zrozumiale, odkładanie wcześniej wspomnianego parum . I w efekcie affinis blokuje wszelkie polecenia operatora danego sprzętu a świeczki są mokre. :-X To tyle z tarota ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybiłowek Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 etoart, Ty już zacząłeś Andrzejkować o 16:01 ? ;) wstrzymaj się z magią do lania woskiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 co wnoszą powyższe wypowiedzi w rozwiązaniu problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Cyganka prawdę Ci powie ;) Podobnie jest z woskiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin54962 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 jest to silnik 3 cylindrowy na każdym gaźnik a z przerywaniem może być że zalewa filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 a masz tam filtr powietrza ??? jaka mieszanke robisz u mnie po zbyt dużej dawce konserwacji na zimę przerywał na ful gazie >:D pofatyguj się nagraj film jak silnik chodzi , choć trochę inwencji a pomoc będzie poczytaj lecz nie było problemów z odpaleniem http://forum-motorowodne.pl/yamaha/yamaha-30-dm-traci-moc/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Dzień dobry. Ani o silniku ani o sobie. To jest forum kolego. Nawet w Caritasie trzeba jakąś formę zachować. Wpadasz na forum jak do własnego domu i myślisz, że my tutaj dyżurujemy i wszystko wiemy. Z takimi danymi o silniku to może spróbuj na plebanii. Oni mają lepszy kontakt z wszystkowiedzącym i wszechmogącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 mikijet pamiętasz chochlika w yama 30 hp którego zlokalizowałeś :D dzięki przy okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin54962 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 sory jeżeli kogoś uraziłem pytaniami ale jestem zielony w tych sprawach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Napisz coś o sobie w temacie "jestem nowy" a potem opisz dokładnie problem... :-[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin54962 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 No więc jestem od tego roku sternikiem motorowodnym. Należę do OSP gdzie tam posiadamy swoją łódź z silnikiem Yamaha 60 (podobny do tego http://www.s273269994.onlinehome.fr/2010/occasion/product.php?id_product=54 ) jest to 2t z 3 gaźnikami. Zawsze ciężko odpalała i później coraz gorzej. Trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem aby odpaliła. A teraz nie chce już wcale opalić.Po odkręceniu świec widać że są mokre. A z tym przerywaniem jest tak że jak dam manetkę do końca to jest takie przerywanie jak by się paliwo kończyło ale jak cofnę trochę manetkę to już jest ok ale nie ma już wtedy pełnego gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 kolego witam na wstępie sprawić cienienie na cylindrach .... morze być tak ze jest za małe i nie chce mieszkanka wybuchać.... jeśli będzie ponad 8atm to nie jest to przyczyna dopatrywał bym się w elektryce.... jako pierwszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Hmm.... świece.....zalewa......przerywa...? Ciężka sprawa ! Jednak brał bym pod uwagę parum affinis,mieszanina stałych alkanów wydzielana m.in. z ciężkich frakcji o temperaturze wrzenia ponad 350 °C lub z frakcji smół wytlewnych . W przemyśle petrochemicznym nazwa zwyczajowa alkanów ,alifatycznych (niecyklicznych), w odróżnieniu od alkenów, zwanych olefinami i cykloalkanów nazywanych naftenami. Za mocno uchylasz źródło układu zasilania owego napędu , po czym następuje mniej zrozumiale, odkładanie wcześniej wspomnianego parum . I w efekcie affinis blokuje wszelkie polecenia operatora danego sprzętu a świeczki są mokre. :-X To tyle z tarota ;) Hahahahaha złałem się w gacie. Uwielbiam takie odpowiedzi :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 No więc jestem od tego roku sternikiem motorowodnym. Należę do OSP gdzie tam posiadamy swoją łódź z silnikiem Yamaha 60 (podobny do tego http://www.s273269994.onlinehome.fr/2010/occasion/product.php?id_product=54 ) jest to 2t z 3 gaźnikami. Zawsze ciężko odpalała i później coraz gorzej. Trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem aby odpaliła. A teraz nie chce już wcale opalić.Po odkręceniu świec widać że są mokre. A z tym przerywaniem jest tak że jak dam manetkę do końca to jest takie przerywanie jak by się paliwo kończyło ale jak cofnę trochę manetkę to już jest ok ale nie ma już wtedy pełnego gazu. Jeśli ciśnienie w cylindrach jest ok to: Sprawdziłbym organki z ang. reed valves Potem (albo przedewszystkim )wymienił świece na nowe Sprawdził przewody wysokiego napięcia i cewki - przewody wysokiego napięcia możesz zamiast kupować nowych dorobić. Ja sam dorabiałem przewody do Evinrude 200, koszt to około 50zł za kpl 6 przewodów Cewki w silnikach Yamaha są raczej niezniszczalne ale sprawdz. Przeczyścił gaźniki i tyle - jeśli nie robiłeś tego nigdy sam to niech to zrobi fachowiec Silnik 2 suwowy to proste urządzenie. Oczywiście możesz mieć jeszcze problemy ze statorem ale narazie zrobiłbym to co napisałem powyżej Takie rzeczy i tak powinieneś zrobić raz do roku pływając 2suwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 aaaa i jeszcze zerknij na kąt wyprzedzenia zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybiłowek Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 aaaa i jeszcze zerknij na kąt wyprzedzenia zapłonu kolegę marcin54962 Wasze wskazówki trochę przytłoczyły albo silnik sam się zreperował ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 aaaa i jeszcze zerknij na kąt wyprzedzenia zapłonu kolegę marcin54962 Wasze wskazówki trochę przytłoczyły albo silnik sam się zreperował ;) Jak się chce bawić w mechanika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin54962 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 czy przytłoczyły chyba nie :) wszystko staram się sprawdzać na bieżąco. ;) kupiłem olej quicksilver do przekładni ale nie wiem jak się zabrać za to bo tam gdzie kupiłem doradzili mi żeby kupić 1l i nie wiem jak tym zalać i ile tam wchodzi ? a i ostatnio dopatrzyłem się plamek na posadzce z oleju przekładniowego i czy na tam jest założony zwykły simering ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 pooglądaj tylko parę razy :P chcesz wymienić olej , a czy silnik chodzi prawidłowo bo po wymianie oleju sam się nie naprawi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin54962 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 silnik odpaliłem ;D bardzo mocno się z niego powiem tak zakopciło ;) zobaczyłem jeszcze że leci paliwo z środkowego gaźnika podczas kręcenia rozrusznikiem ale jak już zapaliła to było ok. A i w przekładni jak spuściłem olej jest jak kawa z mlekiem nie wiem kiedy ostatnio był mieniany olej ale w waszych po roku też się to zdarza ? czy są może jakieś nieszczelności ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 kawa z mlekiem, to raczej woda :( Trza uszczelnić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etoart Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 ...kawa z mlekiem to jak Zibi wspomniał , na pewno są nieszczelności ,woda. A pro-po odpalania , to na korpusie silnika masz plastikowa pokrywę wielkości tabletu 7".Na niej powinna być naklejka na temat awaryjnego przełącznika.Sprawdź czy nie jest w pozycji "emergency" ? Pozdrawiam OSP :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.