Skocz do zawartości

yamaha 60


marcin54962
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm.... świece.....zalewa......przerywa...?

 

Ciężka sprawa !

 

Jednak brał  bym pod uwagę parum affinis,mieszanina stałych alkanów wydzielana m.in. z ciężkich frakcji o temperaturze wrzenia ponad 350 °C lub z frakcji smół wytlewnych .

W przemyśle petrochemicznym nazwa zwyczajowa alkanów ,alifatycznych (niecyklicznych), w odróżnieniu od alkenów, zwanych olefinami i cykloalkanów nazywanych naftenami.

Za mocno uchylasz źródło układu zasilania  owego napędu , po czym następuje mniej zrozumiale, odkładanie wcześniej wspomnianego  parum .

I w efekcie affinis blokuje wszelkie polecenia operatora danego sprzętu a świeczki są mokre.  :-X

To tyle z tarota  ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz tam filtr powietrza ???

jaka mieszanke robisz u mnie po zbyt dużej dawce konserwacji na zimę przerywał na ful gazie  >:D

pofatyguj się nagraj film jak silnik chodzi , choć trochę inwencji a pomoc będzie

poczytaj lecz nie było problemów z odpaleniem http://forum-motorowodne.pl/yamaha/yamaha-30-dm-traci-moc/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

Ani o silniku ani o sobie. To jest forum kolego. Nawet w Caritasie trzeba jakąś formę zachować.

Wpadasz na forum jak do własnego domu i myślisz, że my tutaj dyżurujemy i wszystko wiemy. Z takimi danymi o silniku to może spróbuj na plebanii. Oni mają lepszy kontakt z wszystkowiedzącym i wszechmogącym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jestem od tego roku sternikiem motorowodnym. Należę do OSP gdzie tam posiadamy swoją łódź z silnikiem Yamaha 60 (podobny do tego http://www.s273269994.onlinehome.fr/2010/occasion/product.php?id_product=54 ) jest to 2t z 3 gaźnikami.

Zawsze ciężko odpalała i później coraz gorzej. Trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem aby odpaliła. A teraz nie chce już wcale opalić.Po odkręceniu świec widać że są mokre. 

 

A z tym przerywaniem jest tak że jak dam manetkę do końca to jest takie przerywanie jak by się paliwo kończyło ale jak cofnę trochę manetkę to już jest ok ale nie ma już wtedy pełnego gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.... świece.....zalewa......przerywa...?

 

Ciężka sprawa !

 

Jednak brał  bym pod uwagę parum affinis,mieszanina stałych alkanów wydzielana m.in. z ciężkich frakcji o temperaturze wrzenia ponad 350 °C lub z frakcji smół wytlewnych .

W przemyśle petrochemicznym nazwa zwyczajowa alkanów ,alifatycznych (niecyklicznych), w odróżnieniu od alkenów, zwanych olefinami i cykloalkanów nazywanych naftenami.

Za mocno uchylasz źródło układu zasilania  owego napędu , po czym następuje mniej zrozumiale, odkładanie wcześniej wspomnianego  parum .

I w efekcie affinis blokuje wszelkie polecenia operatora danego sprzętu a świeczki są mokre.  :-X

To tyle z tarota  ;)

 

Hahahahaha złałem się w gacie. Uwielbiam takie odpowiedzi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jestem od tego roku sternikiem motorowodnym. Należę do OSP gdzie tam posiadamy swoją łódź z silnikiem Yamaha 60 (podobny do tego http://www.s273269994.onlinehome.fr/2010/occasion/product.php?id_product=54 ) jest to 2t z 3 gaźnikami.

Zawsze ciężko odpalała i później coraz gorzej. Trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem aby odpaliła. A teraz nie chce już wcale opalić.Po odkręceniu świec widać że są mokre. 

 

A z tym przerywaniem jest tak że jak dam manetkę do końca to jest takie przerywanie jak by się paliwo kończyło ale jak cofnę trochę manetkę to już jest ok ale nie ma już wtedy pełnego gazu.

 

Jeśli ciśnienie w cylindrach jest ok to:

Sprawdziłbym organki z ang. reed valves

Potem (albo przedewszystkim )wymienił świece na nowe

Sprawdził przewody wysokiego napięcia i cewki - przewody wysokiego napięcia możesz zamiast kupować nowych dorobić. Ja sam dorabiałem przewody do Evinrude 200, koszt to około 50zł za kpl 6 przewodów

Cewki w silnikach Yamaha są raczej niezniszczalne ale sprawdz.

Przeczyścił gaźniki i tyle - jeśli nie robiłeś tego nigdy sam to niech to zrobi fachowiec

 

Silnik 2 suwowy to proste urządzenie.

 

Oczywiście możesz mieć jeszcze problemy ze statorem ale narazie zrobiłbym to co napisałem powyżej

Takie rzeczy i tak powinieneś zrobić raz do roku pływając 2suwem

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przytłoczyły chyba nie  :) wszystko staram się sprawdzać na bieżąco. ;)

 

 

kupiłem olej quicksilver do przekładni ale nie wiem jak się zabrać za to bo tam gdzie kupiłem doradzili mi żeby kupić 1l i nie wiem jak tym zalać i ile tam wchodzi ?

 

a i ostatnio dopatrzyłem się plamek na posadzce z oleju przekładniowego i czy na tam jest założony zwykły simering ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik odpaliłem  ;D bardzo mocno się z niego powiem tak zakopciło ;)

 

zobaczyłem jeszcze że leci paliwo z środkowego gaźnika podczas kręcenia rozrusznikiem ale jak już zapaliła to było ok.

 

A i w przekładni jak spuściłem olej jest jak kawa z mlekiem nie wiem kiedy ostatnio był mieniany olej ale w waszych po roku też się to zdarza ? czy są może jakieś nieszczelności ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...kawa z mlekiem to jak Zibi wspomniał ,  na pewno  są nieszczelności ,woda.

A pro-po odpalania , to na korpusie silnika masz plastikowa pokrywę wielkości tabletu 7".Na niej powinna być naklejka na temat awaryjnego przełącznika.Sprawdź czy nie jest w pozycji "emergency" ?

 

Pozdrawiam OSP  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...